HR Group, jeden z największych operatorów hotelowych w Europie, który w Polsce zarządza sześcioma hotelami pod marką Vienna House, ogłosił zmianę nazwy na Revo Hospitality Group. Nowy brand ma podkreślać kompleksowe usługi w zakresie zarządzania hotelami i technologii hotelarskich.
Revo Hospitality Group z centralą w Berlinie reprezentuje całe portfolio hoteli dotychczasowej HR Group. Wśród jej partnerów są takie globalne sieci hotelowe jak Wyndham Hotels & Resorts, Accor i IHG. W Polsce firma jest operatorem czterech hoteli Vienna House by Wyndham w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Międzyzdrojach oraz dwóch Vienna House Easy by Wyndham w Krakowie i Katowicach. Łącznie ze swoimi własnymi markami hotelowymi, jak Vagabond Club, Hyperion i, Revo Hospitality Group zarządza ponad 260 hotelami w 12 krajach. Rebranding to kolejny etap szybkiego wzrostu firmy założonej w 2008 r., która tylko w 2025 r. przejęła ponad 70 hoteli, w tym 60 od H-Hotels i 10 od H World International. Nowa nazwa ma lepiej oddawać skalę działalności i podejście technologiczne – w tym autorski model operacyjny określany jako „plug-and-play”, czyli gotowe rozwiązania dla właścicieli nieruchomości i franczyzobiorców, wykorzystujące kompleksowy ekosystem usług cyfrowych, od usług concierge i systemów rezerwacji oraz rozliczeń po innowacyjne koncepty gastronomiczne.
– Nie chodzi nam o kosmetykę, ale o zmianę myślenia o hotelarstwie. Nasza wizja to rewolucja – naszym celem jest tworzenie spersonalizowanych doświadczeń hotelowych, łącząc technologię, elastyczność i doświadczenie gościa w spójną całość operacyjną – tłumaczy Ruslan Husry, właściciel i CEO firmy. Revo Hospitality Group.
Dodaj komentarz