Marzec w hotelach miejskich: wszędzie dobrze, poza Wrocławiem

Marzec był bardzo udany dla większości hotelarskich rynków miejskich. Obłożenie było wyższe od blisko 2,5 do ponad 5 p.p. niż w marcu 2024 r., co po części można tłumaczyć tym, że wówczas Wielkanoc przypadła na przełom marca i kwietnia, a to wiąże się z osłabieniem ruchu biznesowego. Ale i tak nie pomogło to rynkowi we Wrocławiu, gdzie obłożenie było niższe niż przed rokiem. Po I kwartale RevPAR w Krakowie, Trójmieście i Poznaniu jest lepszy niż w ub.r. o kilkanaście proc., a w Warszawie o dziewięć, tylko we Wrocławiu spadł o trzy proc.

WARSZAWA
Obłożenie warszawskich hoteli w marcu wynosiło 74,4 proc., gdy rok wcześniej 69,2 proc. Średnie ceny wzrosły o prawie 20 zł do blisko 406 zł, więc łącznie i RevPAR o 35 zł do ponad 302 zł. Po I kwartale obłożenie w Warszawie jest wyższe o ponad 3,5 p.p. niż przed rokiem, średnie ceny AD [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *