W Mercure Warszawa Centrum zakończyła się trwająca etapami przez dwa lata modernizacja zaprojektowana przez pracownię Stone Designs pod hasłem „Framing Warsaw”. Projekt nawiązuje do lokalnego dziedzictwa Warszawy, zgodnie z filozofią marki Mercure i programem Discover Local.

Modernizacja objęła 304 pokoje, 237 łazienek, przestrzenie konferencyjne, recepcję z lobby i korytarze. Odnowiono też zaplecze dla pracowników, Nowy projekt został przygotowany z myślą o zrównoważonym rozwoju, w który Mercure Warszawa Centrum z certyfikatami Green Key i BREEAM aktywnie się angażuje. W trakcie modernizacji hotel zminimalizował wykorzystanie plastiku jednorazowego użytku i wymienił oświetlenia na energooszczędne LED. W łazienkach wykorzystano nowoczesną armaturę oraz inteligentne systemy spłukiwania, które przyczyniają się do znaczącej oszczędności wody. Dodatkowo hotel w ramach programu „Go Green Skip the Clean” edukuje gości w zakresie bardziej zrównoważonego sprzątania i serwisu hotelowego.

– Realizując kluczowe projekty, takie jak modernizacja hotelu Mercure Warszawa Centrum, dążymy do zwiększenia efektywności środowiskowej, podniesienia jakości doświadczeń naszych gości oraz umocnienia pozycji konkurencyjnej, szczególnie na tak wymagającym rynku, jakim jest Warszawa. Odzwierciedla to naszą determinację i realizację zobowiązania: odpowiedni hotel, w odpowiedniej lokalizacji, z odpowiednim zespołem–mówi Dariusz Gul, technical & construction director Northern Europe w Essendi (dawny AccorInvest).

Jak podkreśla Krzysztof Rek, dyrektor generalny hotelu, „modernizacja Mercure Warszawa Centrum to nie tylko odświeżenie wnętrz, ale przede wszystkim inwestycja w komfort naszych gości oraz zrównoważoną przyszłość hotelarstwa”. – Tworzymy przestrzeń, która zgodnie z przesłaniem Mercure harmonijnie łączy nowoczesny design z lokalnym charakterem Warszawy, a jednocześnie odpowiada na rosnące potrzeby ekologiczne i społeczne. Chcemy, aby każdy pobyt w naszym hotelu był wyjątkowym doświadczeniem, które inspiruje i pozostaje w pamięci na długo – deklaruje Krzysztof Rek.

Rozwiązania oparte o ekologię i zrównoważony rozwój wpisują się w strategię ESG Essendi, której celem jest m.in. redukcja emisji gazów cieplarnianych o 50 proc. do 2030 r., 100 proc. hoteli z certyfikatem Green Key oraz 80 proc. z certyfikatem BREEAM In-Use do 2026 r. W codziennej działalności hotel konsekwentnie dąży do redukcji tworzyw sztucznych, a w restauracji stawia na lokalne zaopatrzenie, sezonowe menu i zioła z własnego hotelowego tarasu. Dzięki partnerstwu z Too Good To Go i Foodsi hotel przeciwdziała marnowaniu żywności. Zaangażowanie Mercure Warszawa Centrum wykracza poza ekologię – personel regularnie przechodzi szkolenia z zakresu prewencji i ochrony dzieci przed wykorzystywaniem, co podkreśla społecznie odpowiedzialny charakter marki. Hotel angażuje się również w działalność społeczną, wspierając organizacje charytatywne, niosąc pomoc osobom starszym, chorym dzieciom oraz dbając o ochronę zwierząt.
Witam Państwa.Informuję,że jestem jedną z 200 (osób/firm) oszukanych finansowo przez spółkę Seidorf Mountain Resort sp. z o.o ul.Liczyrzepy 80 w Sosnówce,gdzie prezesem jest Krzysztof Pleszewski (obecnie sprzedający pod firmą INWIND Oliwski Dwór) .Wszystkich poszkodowanych zachęcam do zakładania spraw sądowych i dochodzenia swoich należności.Polecam serdecznie panią mecenas z Gorzowa Wlkp która na pod swoją opieką już sporą grupę inwestorów z Sosnówki i doskonale zna ten temat.Dla zainteresowanych podaję dane do kontaktu : TEL.695 448 666 e-mail: kancelaria@depczyńska.pl , zachęcam do kontaktu,skorzystało już sporo inwestorów.W przypadku kierowania spraw do komornika osoba zajmująca się tym tematem: pan komornik Rodacki w Jeleniej Górze.Pozdrawiam serdecznie