Grano Group ogłosiło rebranding sieci Grano Hotels. Celem jest wzmocnienie pozycji Grano Hotels jako lidera hotelarstwa w Polsce północnej i przygotowanie sieci na dalszą ekspansję w kraju. W ramach rebrandingu Grano Hotels porządkuje strukturę portfolio i nazewnictwo swoich obiektów, wprowadzając jednolite brandy dla różnych kategorii hotelowych.

Wraz z rebrandingiem sieć wyodrębniła cztery linie: 5-gwiazdkową Grano Plaza, 4-gwiazdkową Grano Hotel (wejdą pod nią obecne Grano Hotel Gdańsk Old Town oraz Almond Business & SPA, który zmieni nazwę na Grano Hotel Gdańsk Riverside oraz Grano Hotel Solmarina), 3-gwiazdkową Grano Life (funkcjonował będzie pod nią obecny Number One by Grano) oraz Grano Aparthotel (działa pod nią otwarty latem 2024 r. Bałtyk Sun w Ustroniu Morskim, zarządzany przez Grano Group), poza tym w sieci działają też linie Grano Apartments i Grano Flats.
– Rebranding to dla nas strategiczna inwestycja w sprzedaż. Spójna marka zwiększa zaufanie klientów, skraca ich ścieżkę zakupową i wzmacnia naszą pozycję w segmencie premium, co bezpośrednio przekłada się na wyższe obłożenie i średnią wartość rezerwacji – mówi Łukasz Pawlina, członek zarządu Grano Group. Nowa identyfikacja wizualna, odświeżone nazwy i segmentacja brandów mają podkreślać tożsamość Grano Hotels. Rebranding potrwa do stycznia 2026 r.
– Rebranding Grano Hotels to nie tylko zmiana wizualna, ale przemyślana strategia marketingowa, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki i zapewnienie spójnego doświadczenia gości we wszystkich naszych obiektach. To także impuls do rozwoju – nowa identyfikacja otwiera przed nami możliwości w zakresie lojalności klientów, programów sprzedażowych i precyzyjnej komunikacji marketingowej – mówi Marcin Siepiera, dyrektor marketingu i PR Grano Hotels. Jak podkreśla Arkadiusz Labudda, prezes zarządu Grano Group:
– To ewolucja, która wzmacnia naszą tożsamość i przygotowuje markę na przyszłość. Chcemy być jeszcze bliżej naszych gości – zarówno tych szukających luksusu, jak i miejskiego stylu życia w dostępnej formie. Grano Group wcześniej zarządzała obiektami przygotowanymi przez swojego wieloletniego partnera, spółkę Dekpol Deweloper. W ramach nowej strategii sieć otworzyła się na współpracę z innymi partnerami i rozpoczęła prace nad pozyskaniem obiektów. W kwietniu została operatorem Rezydencji Aqua w Szklarskiej Porębie, która teraz funkcjonuje jako Rezydencji Aqua by Grano oraz Bałtyk Sun pod nazwą Grano Aparthotel Ustronie Morskie.
Dodaj komentarz