HIRo – Hotelarskie Inwestycje Roku 2025

Autor: Piotr Stawiński

Forum HIT – Hotel Investment Trends w Focus Hotel Premium Warszawa towarzyszyła gala, na której ogłoszeni zostali zwycięzcy konkursu HIRo – Hotelarskie Inwestycje Roku 2025. Była to już ósma edycja tej najbardziej prestiżowej nagrody w polskiej branży inwestycji hotelarskich. Kapituła i czytelnicy wybierali inwestycje wśród obiektów otwartych między 1 kwietnia 2024 r. a 30 marca 2025 r.

Ideą konkursu HIRo – Hotelarskie Inwestycje Roku jest wyróżnianie najlepszych, czyli mających największy wpływ na rozwój i kształtowanie wizerunku polskiego hotelarstwa inwestycji, inwestorów i firm pracujących dla branży hotelarskiej. Dlatego poza tytułami dla Inwestycji i Inwestora Roku, nagradzane są też najlepsze biura architektoniczne i pracownie projektowania wnętrz, które nie są honorowane w branżowych konkursach hotelarskich, a to od ich profesjonalizmu w dużej mierze zależy powodzenie inwestycji hotelarskiej. Zwycięzcy wyłaniani są w głosowaniu 20-osobowej kapituły, składającej się z najlepszych profesjonalistów w branży hotelarskiej: doradców hotelarskich, project managerów inwestycji hotelarskich, przedstawicieli organizacji branżowych, szefów polskich sieci, operatorów i grup hotelowych, dyrektorów ds. rozwoju sieci międzynarodowych. Swojego zwycięzcę w kategorii Inwestycja Roku wybierają też czytelnicy „Hotelarza”, głosując na stronie www.e-hotelarz.pl. W tym roku oddali oni ponad 3 tys. głosów.

INWESTYCJA
ROKU W tym roku głosy 20-osobowej kapituły, wybierającej spośród trzech nominacji, rozłożyły się równomiernie między dwa hotele, które zdobyły w związku ex aequo tytuł Inwestycji Roku 2025.
MÖVENPICK GRAND, Wrocław
Otwarty po siedmioletniej rekonstrukcji w odtworzonym hotelu Grand, który wybudowany został na początku XX w. pod nazwą Hotel du Nord. Dysponuje 179 pokojami, 270 m kw. powierzchni konferencyjnej i restauracją The Gate o powierzchni 470 m kw. Inwestycja ogłoszona została w 2017 r., jednak po drodze pojawiły się problemy budowlane, które spowodowały, że z oryginalnej bryły pozostały tylko mury dwóch kondygnacji, a reszta bryły wraz z wnętrzami została wyburzona i odbudowana z odwzorowanymi detalami historycznymi: płaskorzeźbami, ornamentami, balustradami, sztukateriami oraz wieńczącą narożnik budynku wieżą, która uległa zniszczeniu podczas II wojny. html> [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *