Blow Up Hall powrócił na poznański rynek   OTWARCIA

Zamknięty po wybuchu pandemii w 2020 r. 5-gwiazdkowy hotel Blow Up Hall w poznańskim Starym Browarze po zmianie w 2023 r. właściciela i generalnym remoncie powrócił w czerwcu rynek. Oferuje 22 designerskich pokoi, restaurację fine dinining Arte, b.bar i kameralną strefę spa & wellness.

Blow Up Hall 50 50 otwarty został w 2009 r. przez Grażynę Kulczyk. Realizował ideę 50 50, która była osią jej wszystkich inwestycji – 50 proc. sztuki, 50 proc. specyfika danego przedsięwzięcia. W Blow Up zgromadziła wiele dzieł sztuki – rzeźb, instalacji, fotografii, tworząc z hotelu swego rodzaju galerię sztuki współczesnej, a całość określała jako „interaktywne dzieło sztuki”.

Wiosną 2023 r. zamknięty hotel kupiła firma Jantex Polska ze Środy Wielkopolskiej, zajmująca się produkcją jaj. „Właściciele – Patrycja i Maciej Kujawscy – mieszkają w Poznaniu i są związani z Wielkopolską. Nowym właścicielom zależy na realizowaniu unikalnej wizji hotelu i restauracji, jednak w oparciu o pierwotną ideę. Ta wizja to minimalizm i komfort – wygoda na najwyższym poziomie, zastosowanie rozwiązań, które dają przytulny komfort i nie przytłaczają formą. Nowy Blow Up Hall to przyjazna, kameralna, butikowa atmosfera z zachowaniem standardów hotelu 5-gwiazdkowego” – poinformowano wówczas w komunikacie. Ponowne uruchomienie hotelu planowano do końca 2023 r., ale ostatecznie nastąpiło to w połowie czerwca, opisane jako „wielkie ciche otwarcie hotelu i restauracji”, a w nowej odsłonie ma oferować „połączenie minimalizmu designu z maksymalnym komfortem w industrialnych wnętrzach”.

Jak można przeczytać w social mediach Blow Up: „Otwarcie hotelu pod kiedyś znaną i kontrowersyjną marką? Duże wyzwanie. Legenda hotelu żyła swoim życiem, dzięki czemu marka nie zgasła, dla jednych pozostała przyjemnym sentymentem, dla innych anachronicznym wspomnieniem. Nadanie nowych znaczeń marce Blow Up Hall, ustanowienie nowych standardów i wartości, ale w taki sposób by pozostawić w Blow Up Hall to, co dobre i korzystne. Zmiana właścicieli, ale z przyjaźnią i szacunkiem dla poprzednich. Stosowanie nowych, odważnych rozwiązań technologicznych, ale nie kosztem komfortu, łatwości i przyjemności bycia. Takie mamy cele i każdego dnia będziemy coraz bardziej nowym Blow Up Hall”.

Obecne dzieła sztuki w hotelu, restauracji i pasażu są częścią kolekcji tworzonej przez właścicieli Blow Up Hall we współpracy z polskimi artystami. Kolekcja będzie stale rozwijana, a część dzieł tworzonych specjalnie dla Blow Up. Każdy pokój ma być „innym doznaniem zapewniającym komfort i inspirację” przez spersonalizowane wrażenia. Dwuosobowy pokój w ofercie bezzwrotnej kosztuje 950 zł, a śniadanie 110 zł. Restauracja fine dining Arte oferuje „klasyczne francuskie techniki, skandynawską estetykę oraz bogactwo polskich receptur i produktów od lokalnych wytwórców”, a przykładowym daniem jest hash brown – kaszanka rychtalska, ketchup z rabarbaru i czarny czosnek. Executive chefem został Artur Szwacki, wcześniej pełniący taką funkcję m.in. poznańskich hotelach IBB Andersia i City Park. W kompleksie City Park był też head chefem Ułan Browar i chefem de cuisine w restauracji Cuccina 88. b.bar to m.in. własna kawa Blow Up Hall palona na zamówienie w rzemieślniczej palarni, herbaty i napary tworzone na życzenie, dania lunchowe, autorskie koktajle i kompozycje przygotowane przez zespół miksologów. Kameralna strefa wellness dysponuje gabinetem z zabiegami wykonywanymi z użyciem luksusowej marki Valmont oraz sauną parową.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *