Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu Sheratona w Sopocie

Tomasz Szyszka objął stanowisko szefa sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot, Conference Center & Spa.

Z hotelem Sheraton w Sopocie jest związany od pół roku. Do tej pory pełnił tam funkcję dyrektora sprzedaży konferencyjnej. Do jego obowiązków będzie należała realizacja strategii sprzedażowej hotelu, który posiada największe w Trójmieście centrum konferencyjne oraz koordynacja działań marketingowych i public relations. Tomasz Szyszko posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał w hotelach należących do międzynarodowych sieci w Polsce i za granicą, m. in. na Cyprze i w Estonii. W tym czasie pełnił różne stanowiska w kluczowych dla funkcjonowania hotelu działach. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Hotel Sheraton w Sopocie należy do sieci Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce posiada hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz Westin i Le Meridien Bristol w Warszawie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *