Ekspansja marek luksusowych

Koniec recesji w branży hotelarskiej skłonił globalne sieci do inwestycji w swoje najbardziej luksusowe marki: Ritz-Carlton, Waldorf-Astoria, JW Marriott, Bulgari, Conrad. Rozwijają się hotelarskie marki luksusowe, rozwijają się też nowatorskie marki ekonomiczne, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie nowej generacji młodych turystów wychowanych już w świecie zaawansowanych technologii.




RITZ-CARLTON



Sieć The Ritz-Carlton Hotel Company zapowiedziała zwiększenie liczby swoich obiektów do ponad 100 w 2016 roku. Obecnie działa ich 76. – Chcemy być najlepszą i największą lifestylowa marką luksusową w branży hotelarskiej na świecie, a nasz rozwój nastawiony będzie szczególnie na Azję i Bliski Wschód – powiedział Herve Humler, prezes Ritz-Carlton Hotel Company, spółki należącej do Marriott International. Tylko w tym roku otwarto już trzy hotele Ritz-Carlton: najwyżej ulokowany hotel na świecie w Hong Kongu oraz w Dubaju i Toronto. Do końca tego roku otwarte mają być kolejne w Rijadzie i Abu Dhabi oraz obiekty przedłużonego pobytu Ritz-Carlton Residences w Singapurze i Toronto. W 2012 roku przewidziano otwarcie obiektów m.in. w chińskim Chengu, izraelskim Herziliya oraz Chicago i Montrealu, a w 2013 na Arubie, w Puerto Rico, Wietnamie, Panamie, Egipcie i w Nowym Jorku. W kolejnych latach hotele i apart-hotele Ritz-Carlton pojawią się m.in. na Bali, w Tajlandii, Malezji, Chinach, Japonii, Egipcie, Maroku, Meksyku. Na razie nie planowane są większe inwestycje w Europie, gdzie funkcjonuje 10 hoteli Ritz-Carlton m.in. w Londynie, Barcelonie, Madrycie, na Teneryfie, w Berlinie, Moskwie i Istambule.

BULGARI



Trzeci hotel Bulgari, innej luksusowej marki należącej do Marriott International, otwarty będzie w Londynie i dołączy do dwóch działających już w Mediolanie i na Bali. – Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z marką Bulgari – powiedział Herve Humler. – Każdy z tych hoteli należy do najbardziej elitarnych na świecie, przyciągając najwytwor
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Piotr Stawiński

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Ekspansja marek luksusowych

  1. to ja też ogłaszam koniec recesji, co mi tam!

    Czy dzięki temu kurs EURO będzie już wkrótce niższy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *