Ekspansja marek luksusowych

Autor: Piotr Stawiński
Koniec recesji w branży hotelarskiej skłonił globalne sieci do inwestycji w swoje najbardziej luksusowe marki: Ritz-Carlton, Waldorf-Astoria, JW Marriott, Bulgari, Conrad. Rozwijają się hotelarskie marki luksusowe, rozwijają się też nowatorskie marki ekonomiczne, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie nowej generacji młodych turystów wychowanych już w świecie zaawansowanych technologii.
RITZ-CARLTON
Sieć The Ritz-Carlton Hotel Company zapowiedziała zwiększenie liczby swoich obiektów do ponad 100 w 2016 roku. Obecnie działa ich 76. – Chcemy być najlepszą i największą lifestylowa marką luksusową w branży hotelarskiej na świecie, a nasz rozwój nastawiony będzie szczególnie na Azję i Bliski Wschód – powiedział Herve Humler, prezes Ritz-Carlton Hotel Company, spółki należącej do Marriott International. Tylko w tym roku otwarto już trzy hotele Ritz-Carlton: najwyżej ulokowany hotel na świecie w Hong Kongu oraz w Dubaju i Toronto. Do końca tego roku otwarte mają być kolejne w Rijadzie i Abu Dhabi oraz obiekty przedłużonego pobytu Ritz-Carlton Residences w Singapurze i Toronto. W 2012 roku przewidziano otwarcie obiektów m.in. w chińskim Chengu, izraelskim Herziliya oraz Chicago i Montrealu, a w 2013 na Arubie, w Puerto Rico, Wietnamie, Panamie, Egipcie i w Nowym Jorku. W kolejnych latach hotele i apart-hotele Ritz-Carlton pojawią się m.in. na Bali, w Tajlandii, Malezji, Chinach, Japonii, Egipcie, Maroku, Meksyku. Na razie nie planowane są większe inwestycje w Europie, gdzie funkcjonuje 10 hoteli Ritz-Carlton m.in. w Londynie, Barcelonie, Madrycie, na Teneryfie, w Berlinie, Moskwie i Istambule.
BULGARI
Trzeci hotel Bulgari, innej luksusowej marki należącej do Marriott International, otwarty będzie w Londynie i dołączy do dwóch działających już w Mediolanie i na Bali. – Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z marką Bulgari – powiedział Herve Humler. – Każdy z tych hoteli należy do najbardziej elitarnych na świecie, przyciągając najwytwor
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Ekspansja marek luksusowych

  1. to ja też ogłaszam koniec recesji, co mi tam!

    Czy dzięki temu kurs EURO będzie już wkrótce niższy?

Skomentuj Marian Paździoch Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *