Sieć Grano Hotels stworzyła program lojalnościowy Grano Owners Club

Sieć Grano Group uruchomiła program lojalnościowy Grano Owners Club skierowany do właścicieli apartamentów i pokoi hotelowych zarządzanych przez Grano Hotels.

Marka obsługuje zarówno hotele, gdzie współpracuje z właścicielami pokoi, jak i właścicieli apartamentów w ramach elastycznego modelu współpracy. Kolejnym krokiem we współpracy z właścicielami jest stworzenie Grano Owners Club. Grano Group zaoferowało inwestorom swoich obiektów sprzedawanych w modelu condo od 2016 r., gdy rozpoczęto sprzedaż apartamentów w hotelu Number One by Grano na gdańskiej Wyspie Spichrzów, zniżki na noclegi oraz usługi gastronomiczne i SPA w obiektach zarządzanych przez Grano Hotels Dzięki programowi mają też dostęp do priorytetowych rezerwacji w najbardziej obleganych terminach i możliwość wcześniejszego zameldowania. Członkowie Grano Owners Club mają również dostęp do specjalnych wydarzeń, takich jak koncerty, degustacje win, czy zamknięte wydarzenia organizowane w obiektach sieci. Po zapisaniu się do programu, każdy właściciel otrzymuje indywidualny kod rezerwacyjny, który umożliwia szybkie dokonywanie rezerwacji pobytów w hotelach Grano, z gwarancją zastosowania rabatów i benefitów.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *