Hotel Trends (20.10.2025): Best of Revenue Management. Technologie, które zarabiają   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Rosnąca przepaść technologiczna między hotelami sieciowymi a niezależnymi coraz mocniej przekłada się na wyniki finansowe. W jednych przychody rosną pomimo trudnego rynku – w innych stoją w miejscu, bo nie nadążają za zmianami w kanałach sprzedaży, automatyzacji i analityce danych. Jak tę różnicę zniwelować? Które narzędzia faktycznie zarabiają, a które tylko generują koszty? O tym wszystkim już 20 października w Renaissance Warsaw Airport podczas Hotel Trends.


Na scenie Hotel Trends Poland & CEE spotkają się praktycy, którzy codziennie podejmują decyzje mające realny wpływ na rentowność hoteli. Wszyscy są laureatami lub finalistami konkursu Hotelarz Roku w kategorii Revenue Management – i pokażą konkretne case’y, liczby i rozwiązania, które działają w polskich warunkach.



Kto na scenie:


Moderator:

Rafał Abramczyk
CEO, Klips


Paneliści:

Rafał Burski
Director of Revenue Management, Satoria/VHM


Marta Hancock
VP Revenue Management, Central & Eastern Europe, Accor


Monika Krasoń
Ekspertka w dziedzinie zarządzania przychodami hotelowymi


Łukasz Kucharski
Członek Zarządu, Revenue Manager, Hotel Gwiazda Morza


Dlaczego nie możesz przegapić tej sesji:

Poznasz realne przykłady wdrożeń technologii, które zwiększyły przychody i obłożenie w polskich hotelach.

Dowiesz się, jakich błędów unikają dziś najlepsi revenue managerowie.

Zrozumiesz, jak łączyć dane z PMS, RMS i kanałów OTA, by maksymalizować wynik.

Usłyszysz, które automatyzacje naprawdę się zwracają – i po jakim czasie.


Weź udział tak jak Ci wygodnie! Spotkaj się z najważniejszymi uczestnikami rynku stacjonarnie w pięciogwiazdkowym hotelu Renaissance w Warszawie lub dołącz online i śledź transmisję w jakości HD na żywo.




20 października w warszawskim pięciogwiazdkowym Renaissance Warsaw Airport Hotel spotka się ponad 350 decydentów rynku hotelowego – właścicieli, zarządów, inwestorów, operatorów, przedstawicieli banków, funduszy i dostawców rozwiązań dla hoteli. To jedyny dzień w roku, w którym definiowane są strategie i kierunki rozwoju branży.

Od lat to tutaj zbierają się najważniejsi decydenci branży: właściciele i prezesi hoteli, członkowie zarządów, dyrektorzy generalni, inwestorzy, przedstawiciele funduszy, banków i wiodących sieci hotelowych oraz czołowi dostawcy z całej Europy. W gronie uczestników znajdziesz m.in. niemal wszystkich prezesów i Top Managerów 30 największych grup hotelowych w Polsce – zarządzających łącznie kilkuset obiektami o łącznej wartości wielu miliardów złotych.

To środowisko realnie kształtuje przyszłość branży hotelowej w Polsce i CEE. Obecność na Hotel Trends to nie tylko solidna dawka aktualnej wiedzy i kontaktów – to także inwestycja w Twoją pozycję i autorytet w branży.



Dlaczego warto być na Hotel Trends?

 Spotkasz tych, którzy naprawdę inwestują w hotele. Co roku obecnych jest kilkudziesięciu graczy zarządzających portfelami o wartości miliardów złotych – osób niedostępnych na żadnym innym wydarzeniu w Polsce.

 Zbudujesz sieć kontaktów, która przekłada się na realny biznes. Rozmowy 1:1, zamknięte spotkania i prestiżowa Gala Hotelarza sprzyjają nawiązywaniu partnerstw oraz kluczowych relacji.

 Poznasz kryteria i strategie bez PR-owych filtrów. Decyzje, priorytety i modele działania największych graczy z Polski i Europy zostaną przedstawione wprost – bez ogólników.



Sprawdź szczegóły na naszej stronie internetowej >>

Relacja z ubiegłorocznej edycji Forum >>

Galeria zdjęć >>

Masz pytania? Nie wahaj się odezwać – pomożemy Ci wybrać formułę udziału i odpowiedzieć na wszystkie wątpliwości.

Zapytania dotyczące udziału w konferencji: Wiola Wiater
509 416 935, w.wiater@pws-promedia.pl

Zapytania dotyczące współpracy sponsorskiej: Małgorzata Grenda
22 333 88 02, m.grenda@pws-promedia.pl




Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *