Pierwszy w Polsce hotel The Hoxton otwarty zostanie w Krakowie

W drugiej połowie 2027 r. w krakowskiej inwestycji Dolne Młyny 10 firmy NOHO Sebastiana Kulczyka otwarty ma zostać hotel lifestylowej marki The Hoxton ze 115 pokojami. To marka należąca do sieci Ennismore, której większościowym udziałowcem jest Accor. The Hoxton słynie z kreowania przestrzeni z wyjątkową osobowością – tętniących życiem, o designie zakorzenionym w lokalnym kontekście, łączących podróżnych z mieszkańcami miasta.

Krakowski The Hoxton będzie 20. obiektem marki po m.in. Londynie, Paryżu, Amsterdamie i Nowym Jorku. – NOHO The Hoxton łączy wspólna filozofia: dbałość o detal, otwartość, autentyczność i gościnność, które przekładają się na wyjątkowe doświadczenia – mówi Rafał Kula, prezes i współzałożyciel NOHO Investment. – To partnerstwo, w którym estetyka i styl życia idą w parze z jakością i komfortem. The Hoxton to naturalne dopełnienie Dolnych Młynów 10. Wspólnie tworzymy przestrzeń, która łączy ludzi, dodaje energii miastu i redefiniuje pojęcie luksusu, rozumianego jako codzienny styl życia, a nie sztuczny przepych.

W krakowskim hotelu znajdzie się 115 pokoi o powierzchni od 21 do 50 m kw., autorska restauracja i lobby bar. Lokalny charakter podkreślać będzie HoX Gallery – rotacyjna przestrzeń wystawiennicza wspierająca lokalne talenty oraz oferująca starannie dobrany program muzyczny i kulturalny. Do dyspozycji gości będą także flagowe miejsca spotkań i eventów marki The Apartment, składające się z prywatnych sal skupionych wokół wspólnej Pantry Kitchen. Elementy wystroju – surowe faktury, kolory i kolorów – tworzyć mają ciepłą, przyjazną i funkcjonalną przestrzeń. Każdy hotel The Hoxton czerpie inspirację z dzielnicy, w której powstaje.

– Kraków to miasto, które zachwyca sztuką, architekturą, ekscytującą sceną kulturalną i gościnnością. To połączenie tradycji ze współczesnością idealnie współgra z DNA marki The Hoxton w Ennismore. – Cieszymy się, że możemy współpracować z NOHO Investment, aby po raz pierwszy wprowadzić markę do Polski. Dolnych Młynów 10 – obok warszawskiego NOHO ONE na Woli, gdzie również planowany jest hotel – to flagowa inwestycja NOHO Investment, realizowana w duchu filozofii NOHO Premium Lifestyle. Kompleks łączy apartamenty premium, dedykowaną mieszkańcom strefę Lifestyle, food hall oraz część restauracyjną i usługową.

Ennismore oferuje lifestylowe marki i kreatywne koncepty hotelarskie z portfolio Accor jak m.in. luksusowe Morgans Originals, SLS, i SO/, z segmentu premium Mondrian, 25 Hours, Tribe, midscaleowe Tribe i Mama Shelter czy ekonomiczne JO & JOE. Firma stworzona została w 2011 r. przez angielskiego biznesmena hinduskiego pochodzenia, Sharana Pasriche, który w 2012 r. kupił pierwszy hotel The Hoxton Shoreditch, otwarty w Londynie w 2006 r., a potem rozwinął go w międzynarodową markę. W 2021 r. Ennismore stworzyło spółkę joint venture z Accorem.

Do jej najnowszych otwarć należą m.in.: SLS Barcelona – pierwszy hotel marki w Europie, The Hoxton Edinburg i Wiedeń, Hòxton Lloyd, Mondrian Ibiza, Mama Shelter Nicea. Grupa rozwija również działalność gastronomiczną przez Paris Society. W przygotowaniu są m.in. The Hoxton Dublin i Oslo, Mama Shelter Amsterdam, a także Morgans Originals Luara w wpisie Paros w Grecji. W 2026 r. otwarte mają zostać pierwsze w Europie rezydencje wakacyjne Ennismore – SLS Madrid. Ostatnio The Hoxton Southwark w Londynie ze 192 pokojami sprzedany został przez spółkę Kryalos Real Estate i Hoxton Hospitality za 150 mln euro.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *