Mercure Katowice Centrum poszerzył swoją ofertę biznesową i konferencyjną oraz wprowadził nowy koncept gastronomiczny dla wydarzeń biznesowych, co jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na większe przestrzenie do organizacji wydarzeń.

Nowa sala Karbon o powierzchni 46 m kw. po połączeniu z salami Grafit (35 m kw.) i Antracyt (62 m kw.) tworzy teraz przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 143 m kw. na 130 osób. Elastyczne układy sal umożliwiają realizację różnorodnych wydarzeń – od warsztatów i szkoleń po większe konferencje i eventy. Rozbudowa otwiera również nowe możliwości w zakresie organizacji bankietów do 80 osób.
Wraz z rozbudową przestrzeni konferencyjnej Mercure Katowice Centrum wprowadza nowy koncept gastronomiczny dla wydarzeń biznesowych. Każda przerwa kawowa – poranna, południowa i popołudniowa – została zaprojektowana tak, aby wspierać organizm zgodnie z naturalnym rytmem dobowym. Menu każdej z nich opatrzone jest profesjonalnym komentarzem szefa kuchni – certyfikowanego dietetyka, który wyjaśnia, dlaczego wybrane propozycje są najlepszym wyborem o danej porze dnia. Nowa oferta gastronomiczna podkreśla również śląską tożsamość poprzez lokalne akcenty oznaczone jako Discover Local, zgodne z programem marki Mercure, z krótkimi definicjami i opisami dla gości spoza regionu. Wprowadzono także formę food sharing, ułatwiającą swobodniejszą integrację uczestników oraz propozycje „na wynos”, które zwiększają elastyczność catering. Otwarty w 2021 r. hotel oferuje 268 pokoi, restaurację Winestone, siłownię i gabinet masażu. •












Dodaj komentarz