Moxy świętuje 100. hotel w regionie EMEA

Sieć Marriott International ogłosiła otwarcie setnego hotelu marki Moxy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) – Moxy Belfast City. Wśród nich jest pięć polskich, w tym otwarty w kwietniu jeden z największych w Europie Moxy Warsaw City z 256 pokojami. To dla sieci ważny kamień milowy w dynamicznej ekspansji marki, której założeniem jest dostarczanie pełnych energii, niekonwencjonalnych doświadczeń hotelowych dla nowoczesnych gości.

Od momentu światowej premiery w Mediolanie w 2014 r., brand Moxy Hotels, będący częścią portfolio ponad 30 marek Marriott Bonvoy, oferuje industrialny design, tętniące życiem przestrzenie publiczne i odważne programy.

– Osiągnięcie liczby 100 hoteli w regionie EMEA to powód do dumy dla marki Moxy – ogłosił Neal Jones, chief operating officer, Europe & Africa Premium & Select w Marriott International. – Moxy Belfast City doskonale oddaje to, co nasi goście kochają w tej marce: odważny design, żywiołową obsługę i niepowtarzalną atmosferę zabawy. Najnowszy obiekt kontynuuje 10-letnią tradycję Moxy polegającą na przełamywaniu konwencji w branży hotelowej. Marka ugruntowała swoją pozycję lidera w segmencie lifestyle’owym wyższej klasy średniej, posiadając obecnie 100 hoteli w 18 krajach regionu, co stanowi 60 proc. globalnego portfolio Moxy.

W ciągu roku od września 2024 r. marka zadebiutowała w Hiszpanii, Luksemburgu i Turcji, a także rozszerzyła swoją obecność na innych rynkach europejskich, otwierając m.in. Moxy Warsaw City, Moxy Pompei i Verona we Włoszech, Moxy Nice (Francja) oraz Moxy Kupferzell Hohenlohe (Niemcy). Do końca 2025 r. planowane jest otwarcie kolejnych pięciu hoteli, w tym Moxy Alfragide Lisboa, Moxy Dublin Docklands, Moxy London Piccadilly Circus oraz Moxy Paris La Villette.

W Polsce marka Moxy zadebiutowała w 2018 r. hotelem przy lotnisku Katowice-Pyrzowice, w 2019 r. otwarte zostały hotele na warszawskiej Pradze i przy lotnisku w Poznaniu, w 2021 r. w Szczecinie, a w tym roku drugi w Warszawie. Obecnie pod marką Moxy działa ponad 160 obiektów w ponad 30 krajach. Jak opisuje sieć Marriott: „Popularność Moxy wśród gości wynika m.in. z unikalnego podejścia do projektowania – każdy hotel wprowadza lokalne akcenty, odzwierciedlające charakter otoczenia i społeczności, jednocześnie pozostając wiernym wspólnym wartościom marki: ucieczce od rutyny, stylowi i zabawie. Marka celebruje nonkonformizm, otwartość i oryginalność – dając swoim gościom pełne przyzwolenie na zabawę”. Moxy łamie zasady tradycyjnego pobytu hotelowego. Nietypowe doświadczenie zaczyna się od zameldowania przy Barze Moxy, a następnie rozwija się w przestrzeniach wspólnych, takich jak Lounge czy Biblioteka, oraz w kompaktowych pokojach. •



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *