Ponad stu prelegentów i blisko pięciuset uczestników: ministrów i wiceministrów, przedstawicieli administracji rządowej, samorządów, organizacji branżowych, uczelni i firm prywatnych zgromadził Kongres Turystyka Przyszłości odbywający się w dniach 23–26 września w kołobrzeskim hotelu Diune. W centrum uwagi znalazły się kwestie o bezpośrednim przełożeniu na działalność hoteli: korekta rozporządzenia kategoryzacyjnego, uregulowanie najmu krótkoterminowego, konstrukcja opłaty turystycznej, finansowanie i organizacja promocji Polski, porządkowanie obszaru uprawnień przewodnickich oraz uporządkowanie danych dla sektora. „Hotelarz” był patronem medialnym wydarzenia.
Kongres zorganizowany był przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polską Organizację Turystyczną oraz Miasto Kołobrzeg. Uczestnicy wydarzenia, które zainaugurowali dwaj wiceministrowie sportu i turystyki: Ireneusz Raś i Piotr Borys, przyjechali do Kołobrzegu, aby rozmawiać o kierunkach rozwoju turystyki w nadchodzących latach, wyzwaniach i szansach stojących przed branżą oraz o tym, jak wykorzystać rosnący potencjał tego sektora dla rozwoju gospodarczego kraju.
Program obejmował pięć bloków tematycznych, które koncentrowały się na najważniejszych aspektach rozwoju sektora: Turystyka jako gospodarka doświadczeń – jak tworzyć atrakcyjne, angażujące oferty, które przyciągają emocjami i unikalnymi przeżyciami; Trendy – Technologie – Talenty – przyszłość turystyki w kontekście nowych technologii, cyfryzacji i rozwoju kadr; Prawo i turystyka – regulacje, standardy i zarządzanie ryzykiem w branży; Przyszłość marketingu w turystyce – nowoczesne kanały promocji, media społecznościowe i budowanie marki turystycznej oraz Strategie – Strefa Konsultacji – miejsce warsztatów i konsultacji nad strategiami sektorowymi.
POLITYCZNA ZMIANA I LISTA PRIORYTETÓW
Zmiana podziału kompetencji za turystykę w Ministerstwie Sportu i Turystyki, która jest nowym dodatkowym wymiarem. Pośród blisko dwóch latak prezesali obszar Ireneusz Raśiowy, który objął osobiście politykę turystyczną, zespół będzie zapowiankiem oczyszczyć absurdy związane z rozporządzeniem kategoryzacyjnym z 2004 r., przygotowanie rejestru najmu krótkoterminowego, implementującego przepisy unijne, wprowadzenie fakultatywnej opłaty turystycznej uchwalanej przez gminy przy zachowaniu większ
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ












Dodaj komentarz