Jak podnieść jakość najważniejszego posiłku dnia i wyróżnić ofertę gastronomiczną hotelu
Nie da się zaprzeczyć, że śniadanie, podobnie jak wystrój wnętrz, jest wizytówką hotelu. To ono decyduje często o pierwszym (i ostatnim) wrażeniu gościa – niezależnie od standardu obiektu. Dobrze skomponowana oferta śniadaniowa może nie tylko zwiększyć satysfakcję klientów, lecz także wyróżnić hotel na tle konkurencji i stać się argumentem przy wyborze miejsca noclegu.
Częściej, to właśnie śniadanie jest najczęściej ocenianym elementem przy wystawianiu opinii po pobycie. Warto więc naprawdę o nie zadbać i pochylić się nad jego jakością oraz konkurencyjnością.
POSTAW NA ŚWIEŻE I LOKALNE PRODUKTY
Goście coraz częściej poszukują produktów świeżych, sezonowych i odpowiadających od lokalnych dostawców. Włączenie do menu regionalnych wędlin, pieczywa czy konfitur sprawia, że śniadanie nabiera unikatowego charakteru, a tym samym podnosi prestiż całego pobytu w hotelu. Warto to dobrze wyeksponować w ofercie, włączając informacje o lokalnych dostawcach.
WYBÓR PRODUKTÓW DEDYKOWANYCH GASTRONOMII
Śniadanie hotelowe to wizytówka obiektu, dlatego produkty prezentowane na bufecie powinny być stworzone z myślą o hotelach i gastronomii. Warto wybierać marki premium, często dostępne wyłącznie w kanale HoReCa, zwłaszcza przy produktach najbardziej widocznych – herbatach, jogurtach, sokach, musach czy porcjowanych dodatkach. Taki dobór asortymentu natychmiast podnosi prestiż obiektu i postrzeganie go przez gości, którzy mają poczucie, że hotel inwestuje w jakość, a nie w kompromisy. To prosty, ale bardzo skuteczny sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji.
UROZMAICENIE I OPCJE DIETETYCZNE
Nowoczesny gość jest świadomy swoich potrzeb żywieniowych. Warto więc zapewnić różnorodność – od klasycznych propozycji, przez opcje bezglutenowe, wegetariańskie, aż po wysokobiałkowe i „fit”, To sposób na pokazanie, że hotel rozumie oczekiwania różnych grup odbiorców.
STREFY TEMATYCZNE I LIVE COOKING
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ













Dodaj komentarz