20 października podczas wieczornej gali wieńczącej 13. edycję Forum Hotel Trends Poland & CEE 2025 w hotelu Renaissance Warsaw Airport ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji konkursu „Hotelarz Roku”, najbardziej prestiżowego wyróżnienia przyznawanego menedżerom polskich hoteli.

Uroczystość wręczenia nagród tradycyjnie zwieńczyła całodniowe Forum organizowane przez miesięcznik "Hotelarz", największe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie dla top managementu branży hotelowej. Gala była punktem kulminacyjnym dnia, podczas którego uhonorowano osoby wnoszące szczególny wkład w rozwój polskiego hotelarstwa.
Celem konkursu „Hotelarz Roku” jest promowanie najlepszych managerów hoteli w kraju: osób, które poprzez swoje kompetencje, etykę i zaangażowanie budują konkurencyjność całego rynku. Laureatów wybiera niezależna Kapituła złożona z 25 czołowych przedstawicieli branży, w tym zwycięzców poprzednich edycji oraz liderów sieci i organizacji hotelowych.
Laureaci „Hotelarza Roku 2025”
Hotelarz do 35. roku życia
- Klaudia Romanowicz, Członkini Zarządu, Grupa Arche
Pozostali nominowani:
Magdalena Mucharska – Mercure Szczyrk Resort
Cezary Zielke – Hotel Sopot
Revenue Manager Roku
- Piotr Oleksy, PI Apartamenty & Hotele
Pozostali nominowani:
Barbara Mytiuk – Green Mountain Karpacz
Katarzyna Wojtak – Hampton by Hilton Gdańsk Old Town
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
- Paulina Kalinowska, Sofitel Warsaw Victoria
Pozostali nominowani:
Łukasz Mączka – Crystal Mountain Wisła
Jolanta Baśczyn – AC by Marriott Wrocław
Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego
- Piotr Baran, Belmonte Hotel, Krynica-Zdrój
Pozostali nominowani:
Jacek Piasecki – Airport Hotel Okęcie, Warszawa
Krzysztof Staniszewski – Crystal Mountain, Wisła
Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego
- Iwona Janosiewicz, Golden Tulip / Campanile / Première Classe, Warszawa
Pozostali nominowani:
Piotr Ignaszak – Hilton Garden Inn Airport, Kraków
Tomasz Murawski – Vienna House by Wyndham Mokotów, Warszawa
Człowiek Roku Polskiego Hotelarstwa
- Władysław Grochowski, Grupa Arche
Nagroda „Hotelarz Roku” przyznawana jest od 2014 roku przez wydawcę miesięcznika "Hotelarz". Jej Kapituła, złożona z liderów rynku i laureatów poprzednich edycji, ocenia kandydatów m.in. za osiągnięcia zawodowe, wdrożone innowacje, jakość zarządzania zespołem, wpływ na pozycję rynkową hotelu oraz etykę i zaangażowanie w rozwój środowiska hotelarskiego.
W tegorocznej edycji partnerem konkursu była firma Kala, lider w dziedzinie aromamarketingu i profesjonalnych zapachów do wnętrz. Marka, od blisko 20 lat tworząca autorskie kompozycje zapachowe we współpracy z perfumiarzami z Grasse, ufundowała zwycięzcom każdej kategorii vouchery do wykorzystania w swoim sklepie internetowym.
Tegoroczne rozstrzygnięcie potwierdziło, że polski sektor hotelowy nie tylko odbudował się po latach zawirowań, ale wchodzi w fazę dynamicznego rozwoju, w której rośnie znaczenie liderów potrafiących łączyć wizję z efektywnym zarządzaniem.












Dodaj komentarz