PHH z 8-procentowym wzrostem przychodów. 400 mln zł na modernizacje hoteli w kurortach   WYNIKI RYNKOWE

Polski Holding Hotelowy zamknął dziewięć miesięcy 2025 roku z przychodami na poziomie 437,2 mln zł, o 31 mln zł więcej niż rok wcześniej. Wynik Grupy Kapitałowej, w całości należącej do Skarbu Państwa, oznacza wzrost o blisko 8 proc. r/r, przy jednoczesnym umocnieniu wszystkich kluczowych wskaźników operacyjnych.

Należący do PHH przylotniskowy hotel Courtyard by Marriott Warsaw

Głównym motorem wzrostu pozostaje spółka PHH Sp. z o.o., która w analizowanym okresie osiągnęła 222,1 mln zł przychodów (+5,5 proc. r/r). Zysk operacyjny brutto (GOP) Grupy Kapitałowej wzrósł do 129 mln zł, czyli o 11 proc. więcej niż przed rokiem, a w samej spółce PHH – do 82 mln zł (+12,5 proc.). Wskaźnik EBITDA sięgnął 119,8 mln zł dla całej grupy (+14 proc. r/r) i 117 mln zł dla spółki (+prawie 20 proc.).

Wyniki operacyjne również utrzymują się na ścieżce wzrostu. Średnia cena sprzedanego pokoju (ADR) w hotelach PHH w okresie styczeń–wrzesień wyniosła 425 zł wobec 419 zł rok wcześniej, a RevPAR sięgnął 329 zł (+4 proc. r/r). Obłożenie pokoi utrzymało się na wysokim poziomie 77,4 proc.

– Wyniki za pierwsze dziewięć miesięcy 2025 r., które wykazują wzrost wszystkich kluczowych wskaźników, wyraźnie potwierdzają, że nasza strategia przynosi oczekiwane efekty i wzmacnia pozycję PHH. Systematycznie inwestujemy w modernizację naszych obiektów, co zwiększa ich efektywność finansową i tworzy miejsca, w których każdy gość czuje się wyjątkowo – mówi Rafał Kincer, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Jak dodaje, spółka realizuje obecnie projekty modernizacyjne o łącznej wartości 400 mln zł, obejmujące cztery hotele w Zakopanem, Szklarskiej Porębie, Kołobrzegu i Podczelu. – To przedsięwzięcie łączy tradycję polskich kurortów z nowoczesnym standardem obsługi i nadaje nową funkcję obiektom o charakterze uzdrowiskowym. Dzięki temu nasza oferta będzie jeszcze lepiej odpowiadać oczekiwaniom gości – zarówno szukających wypoczynku, jak i potrzebujących profesjonalnej opieki zdrowotnej i rehabilitacji – podkreśla Kincer.

Polski Holding Hotelowy jest drugą co do wielkości grupą hotelową w Polsce i największą z wyłącznie krajowym kapitałem. Zarządza ponad 50 hotelami i obiektami, dysponując łącznie ok. 6 tys. pokoi. PHH współpracuje z wiodącymi globalnymi sieciami – Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels & Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor – na zasadzie franczyzy.




Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *