W hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, prowadzone przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. zarządzania przychodami w VHM i Satoria Group. Spotkanie poświęcono praktycznym sposobom zwiększania przychodów hotelu bez konieczności inwestowania w kosztowne systemy revenue management.

Podczas intensywnego, całodniowego szkolenia uczestnicy pracowali nad kluczowymi elementami strategii przychodowej – od prognozowania popytu i segmentacji gości, przez politykę cenową i zarządzanie dostępnością, po analizę konkurencji i integrację działań marketingowych z revenue.
Nie była to teoria oderwana od rzeczywistości. Zajęcia miały charakter warsztatowy – oparte na przykładach z rynku, danych operacyjnych i konkretnych scenariuszach, które można natychmiast przełożyć na codzienną pracę w hotelu.
Praktycy dla praktyków
Szkolenie poprowadził Rafał Burski, dyrektor ds. Revenue Management w VHM Hotel Management i Satoria Group, certyfikowany przez HSMAI (CRME) i Hiltona specjalista revenue managementu z niemal 20-letnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych marek – m.in. Hilton, Radisson, IHG, Best Western czy Louvre Hotels. Laureat tytułu Revenue Managera Roku 2015 przyznawanego przez magazyn „Hotelarz”, Burski od lat szkoli kadrę zarządzającą hoteli w całej Polsce, łącząc analitykę danych z praktyką operacyjną.
Jak podkreślał w trakcie zajęć, skuteczny revenue management nie wymaga wyłącznie dostępu do drogich narzędzi RMS – kluczowe jest zrozumienie zależności między danymi, kanałami sprzedaży i zachowaniami gości. Właśnie te elementy stały się osią programu warsztatów.
W szkoleniu wzięli udział dyrektorzy generalni, menedżerowie sprzedaży oraz osoby odpowiedzialne za politykę cenową i wyniki przychodowe obiektów niezależnych i sieciowych. Każdy z uczestników otrzymał imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Niemal 20 lat doświadczenia Akademii Hotelarza
Akademia Hotelarza działa od 2006 roku przy miesięczniku „Hotelarz”, organizując uznawane za najbardziej wartościowe szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli. Formuła praktycy–praktykom od lat przyciąga menedżerów, którzy chcą rozwijać kompetencje oparte na realnych przykładach i narzędziach.
W sprawie kolejnych szkoleń zapraszmy do kontaktu:
Wiola Wiater, Akademia Hotelarza
22 333 88 10 | 509 416 935
w.wiater@pws-promedia.pl













Dodaj komentarz