Marriott International zainaugurował w Polsce program rozwojowy dla młodych talentów   ANALIZY I RAPORTY

Sieć Marriott uruchomiła nowy program skierowany do polskich młodych pracowników. W październiku w warszawskim hotelu Westin odbyło się pierwsze wydarzenie „Talent Day”. Miało ono formę panelu inspiracyjnego dla osób, które chcą rozwijać się w branży.

40 pracowników z polskich hoteli z portfolio Marriott miało okazję spotkać się z liderami firmy, w tym z Pankajem Birlą, wiceprezesem regionalnym na Europę Wschodnią, Magdaleną Eliasz, dyrektor generalną Hotelu Bristol, a Luxury Collection, Warsaw oraz Andrew Hanelem, regionalnym szefem HR.

Hotelarstwo to sektor, który nieustannie się rozwija i wykazuje dużą odporność rynkową. Najnowszy indeks trendów rekrutacyjnych Totaljobs pokazuje, że ponad jedna trzecia pracodawców (35 proc.) z branży hotelarskiej planuje zwiększyć zatrudnienie w drugim kwartale 2025 r.  – znacznie powyżej średniej 24 proc. dla wszystkich branż. Dla firm przygotowujących się na sezonowe szczyty oznacza to większą konkurencję o talenty.

To, co czyni hotelarstwo atrakcyjnym, to różnorodność ról – każdy znajdzie coś dla siebie, czy to na stanowiskach operacyjnych, czy w zespołach korporacyjnych. Po wejściu do branży otwierają się ogromne możliwości szkoleń, rozwoju zawodowego i awansu. Wielu obecnych liderów Marriotta zaczynało karierę na pierwszej linii w hotelach, w tym Satya Anand, prezes Marriott International na region EMEA, który rozpoczął pracę jako nocny kierownik w Vienna Marriott Hotel.

– Jeśli jesteś młodą osobą lub planujesz zmianę zawodową i szukasz satysfakcjonującej, przyszłościowej kariery, która oferuje globalną mobilność, szybki awans i możliwość wywierania realnego wpływu – hotelarstwo to ścieżka, którą warto rozważyć – przekonuje Franciska Martinez, dyrektor ds. zasobów ludzkich na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Marriott International.

Firma Marriott założona została przez J. Willarda oraz Alice Marriott w 1927 r. i od tego czasu prowadzona jest przez rodzinę, której wartości są wciąż obecne w kulturze organizacyjnej i codziennym działaniu: „Dbaj o pracowników, a oni zadbają o klientów.”



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *