Regionalny dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę

Sieć Best Western ustworzyła nowe stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży na Polskę, które objął Gheorghe Cristescu. Ostatnio pełnił funkcję krajowego dyrektora sprzedaży w Orbis S.A.

 

Jako regionalny dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę, Cristescu będzie odpowiedzialny za współpracę z klientami korporacyjnymi i agentami. Do jego zadań należeć będzie wspieranie hoteli członkowskich Best Western w zakresie działań sprzedażowych i marketingowych, a także prowadzenie negocjacji z nowymi hotelami. Jego bezpośrednim przełożonym jest Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę. – Naszym celem na 2011 rok było posiadanie 10 hoteli Best Western w Polsce. Przekroczymy tę liczbę o dwa. Jest spore zainteresowanie hotelami Best Western, ponieważ nasza koncepcja jest przyjazna dla przedsiębiorców, a jednocześnie zapewnia dostęp do międzynarodowego rynku turystycznego – mówi Saija Kekkonen. – Dzięki nominacji Gheorghe Cristescu chcemy zaoferować hotelom należącym do sieci Best Western i potencjalnym kandydatom jeszcze lepszą jakość usług i jeszcze większy zakres wsparcia. Nasza sieć ma ogromny potencjał wzrostu w Polsce i chcemy być przygotowani na tę ekspansję Gheorghe Cristescu pracuje w polskiej branży hotelarskiej od ponad dziesięciu lat. Doświadczenie zdobywał zarówno w firmach polskich, jak i międzynarodowych. Sieć Best Western doceniła jego wiedzę i doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania wpływami. Za jego kandydaturą przemawiały także zaprezentowana koncepcja rozwoju Best Western oraz znajomość rynku polskiego. – Do roku 2015 liczba turystów przyjeżdżających do Polski ma wzrosnąć o ponad 13 proc. w porównaniu do tegorocznego poziomu, a będą to przede wszystkim turyści poszukujący hoteli oferujących najlepszy stosunek jakości do ceny. Biorąc pod uwagę, że dzisiaj mamy w Polsce tylko nieco ponad 200 hoteli sieciowych z ok. 1,9 tys. skategoryzowanych obiektów, uważamy, że Best Western ma szansę zostać sieciowym liderem na rynku usług hotelarskich do roku 2015 – uważa Gheorghe Cristescu. Rozwój sieci franczyzowej Best Western bardzo przyspieszył w ostatnich miesiącach w Polsce. Przyłączyły się do niej warszawskie hotele Felix i Portos oraz krakowski RT Monopol, wszystkie należące do PUHIT, hotel Fado w Gorzowie Wielkopolskim, Ferdynand w Rzeszowie i Symfonia w Osjakowie pod Wieluniem przy trasie krajowej do Wrocławia. Obecnie pod marką Best Western działa 11 hoteli, a 12. hotel Poleczki w Warszawie dołączyć ma jeszcze przed końcem roku.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *