IHG przyspiesza w Europie

Autor: Piotr Stawiński
IHG, największa sieć hotelarska na świecie, posiadająca takie marki jak InterContinental, Holiday Inn, Crowne Plaza czy Indigo planuje przyspieszenie swojego rozwoju w Europie. Głównym rynkiem ekspansji będzie Rosja, a także Polska i Turcja.   Brytyjska sieć InterContinental Hotels Group, która posiada ok. 4,4 tys. hoteli z ponad 650 tys. pokojami ogłosiła właśnie plan uruchomienia 100 hoteli w Rosji i krajach byłej Wspólnoty Państwa Niepodległych do 2020 roku. Obecnie pod markami IHG działa tam 16 hoteli. W całej Europie w ciągu najbliższych dwóch – trzech lat sieć chce otworzyć ponad 100 hoteli. – Gdy mowa jest o rozwoju światowego hotelarstwa najczęściej pojawiają się w tym kontekście Chiny i Indie, a zapomina się o Europie. My jesteśmy przekonani, że Europa nadal ma duży potencjał dla rozwoju wszystkich naszych marek – mówi Robert Shepard, wiceprezes ds. rozwoju na Europę w IHG. Wśród rynków, z którymi sieć wiążę największe nadzieje jest Polska. Dotąd nasz rynek nie stanowił priorytetu dla IHG. Od 1989 roku otwarto tylko InterContinental w Warszawie, Holiday Inn w Warszawie (zarządzany przez Orbis), Krakowie, Józefowie i Bydgoszczy oraz Express by Holiday Inn w Krakowie. Otwarte wcześniej Holiday’e we Wrocławiu i Gdańsku przeszły trzy lata temu do sieci Scandic Hotels. Teraz w ciągu dwóch lat pojawić mają się co najmniej cztery nowe hotele.   Na [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *