Gdzie szukać przewagi konkurencyjnej?

Kluczową rolę w budowaniu marki hotelu odgrywa dobrze zmotywowany personel i konsekwentnie realizowany marketing — tak wynika z badania przeprowadzonego w hotelach, które wzięły udział w pierwszym etapie programu Złoty Standard w Obsłudze Klienta.

 
Obiekty biorące udział w programie zostały poddane ocenie „tajemniczych gości” oraz audytorów, którzy badali osiem obszarów: witryna internetowa, funkcjonowanie recepcji, otoczenie obiektu, obsługa ciągów komunikacyjnych i pokoi, obsługa restauracji, obsługa infrastruktury towarzyszącej, działania promocyjno- informacyjne, potencjał organizacji.

Silne strony hoteli



Mocną stroną większości badanych obiektów jest obsługa w recepcji. W 76 proc. przypadków podczas rozmowy telefonicznej jest udzielana pełna, prawidłowa informacja o ofercie okołonoclegowej. Zdecydowana większość hoteli jest przygotowana do przyjmowania gości zagranicznych, jeśli chodzi o znajomość języka angielskiego wśród pracowników obsługi i informacje anglojęzyczne na stronie internetowej obiektu. Najwyżej ocenione w audycie hotele w I półroczu 2011 roku, czyli 23 wyróżnione certyfikatem spośród 45 przebadanych, wykazują dużą troskę o ekspozycję materiałów informacyjno-promocyjnych oraz o wygląd budynku hotelowego z zewnątrz: elewacje, główne wejście, zieleń, kostkę, ogrodzenia. Ponad 60 proc. audytowanych obiektów dysponuje dużym monitorowanym par
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Marta Sitko, Tomasz Rzychoń

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *