Spokój dla właściciela hotelu i pewność dla jego gości

Każdemu z nas do prowadzenia biznesu potrzebne jest bezpieczeństwo i spokój. Jednak przy takiej działalności jak prowadzenie hotelu, motelu czy pensjonatu zawsze może coś nas zaskoczyć. Mimo to wiemy, że staracie się Państwo zapewnić swoim gościom usługi na najwyższym poziomie.
Niestety pewnych zdarzeń nie da się uniknąć, ale żeby zminimalizować sytuacje, które mogą nas zaskoczyć, warto skorzystać z ubezpieczenia, ponieważ służy ono przeniesieniu ryzyka finansowych skutków szkód powstałych w wyniku zdarzeń losowych na firmę ubezpieczeniową.



Wyobraźmy sobie na przykład, że tuż przed sezonem wypoczynkowym ktoś nie dokręcił kranu i w efekcie zostało zalane całe skrzydło motelu. Trzeba zrezygnować z już przyjętych rezerwacji i przeprowadzić remont. Ubezpieczyciel oczywiście pokryje koszty przeprowadzenia remontu, jeżeli będziecie posiadać Państwo ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów, w skład którego wchodzi ryzyko zalania.

Może się jednak okazać, że znacznie więcej niż koszt remontu hotel może stracić z powodu niemożliwości wynajmowania pokoi. Tu bardzo przydatne będzie ubezpieczenie utraty zysku, w ramach którego można otrzymać rekompensatę utraconego przychodu, w przypadku wystąpienia szkody mienia, a w jej następstwie braku możliwości wynajmowania pokoi.


Sięgnijmy wyobraźnią dalej i załóżmy, że przy okazji remontu zalanych pokoi odnowiliście Państwo również plac zabaw, ale w nocy ktoś uszkodził znowu huśtawki. Dlatego zawsze warto rozszerzyć ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów o klauzulę dewastacji czyli rozmyślnego zniszczenia lub uszkodzenia przez osoby trzecie zarówno budynku, jak i znajdującego się w nim mienia.

Jeżeli mamy na swoim terenie obiekty małej architektury, w tym plac zabaw, warto zwrócić uwagę, że wchodzą one również w zakres ubezpieczenia od dewastacji.
Bardzo prozaicznym problemem, ale również powodującym wiele szkód, może okazać się przerwa w dostawie prądu wskutek której produkty przygotowane w restauracji dla gości ulegną rozmrożeniu. Klauzula rozmrożenia rozszerzająca zakres ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów spowoduje, że ubezpieczyciel zwróci nam wtedy koszt rozmrożonych i niezdatnych do użycia produktów.
Bardzo przydatne może się również okazać wykupienie rozszerzonego wariantu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na przykład o klauzule:
  • odpowiedzialności cywilnej za produkt; odpowiedzialność przydatna w przypadku zatrucia pokarmowego gościa naszego obiektu lub osoby trzeciej wskutek spożycia przygotowanego przez nas posiłku,
  • odpowiedzialności cywilnej parkingu strzeżonego; odpowiedzialność przydatna w przypadku kradzieży samochodu znajdującego się na terenie obiektu.
Dobranie zakresu ubezpieczenia do własnych potrzeb opłaca się każdemu właścicielowi hotelu, bo koszt polisy będzie zawsze niższy od wartości średniej szkody. Dlatego chcielibyśmy Państwu polecić jedyny na rynku produkt ubezpieczeniowy dostosowany do potrzeb hoteli, moteli i pensjonatów oraz innych obiektów o charakterze krótkoterminowego zakwaterowania, którym jest ubezpieczenie PZU Hotel. Formuła PZU Hotel stwarza możliwość precyzyjnego dopasowania do potrzeb i oczekiwań konkretnych klientów z tej branży. Na uwagę zasługuje zwłaszcza prosty sposób zawierania umowy ubezpieczenia - jedna polisa do wszystkich ubezpieczeń z kompleksu PZU HOTEL - co oznacza minimum formalności i oszczędność czasu.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *