Kolejny hotel w zamku

W Giżycku ruszył 4-gwiazdkowy butikowy hotel St Bruno z 69 pokojami, którego część znajduje się w odrestaurowanym zamku krzyżackim. Hotel chce zaoferować gościom m.in. Medi-SPA z zabiegami z zakresu medycyny estetycznej i anti-aging.


Koszt całej inwestycji szacowany jest na ponad 30 mln zł. Właściciel inwestycji, spółka Zamek Giżycki, otrzymała na nią 8,75 mln zł unijnej dotacji. Kompleks powstał nad Kanałem Łuczańskim, łączącym dwa wielkie mazurskie jeziora – Niegocin i Kisajno. Połączenie historycznego obiektu, w którym znajdują się apartamenty o wysokości sześciu metrów z butikową aranżacją ma zapewnić gościom wrażenie ponadczasowości wnętrz hotelowych, a jednocześnie nawiązywać do atmosfery modnego kurortu okresu międzywojennego, którym wówczas było Giżycko. W hotelu znajdują się też m.in. dwie sale konferencyjne na ok. 300 osób i restauracja, oferując w menu świeże, mazurskie ryby. Przy restauracji ulokowano oranżerię i całoroczny zielony ogród zimowy, a w części zamkowej dwupoziomowy whiskey-bar z palarnią cygar, winiarnię i klub nocny. Wkrótce otwarte ma być też centrum Medi-SPA tworzone we współpracy z Polskim Towarzystwem Medycyny Estetycznej. Zamek w Giżycku został wybudowany w XIV wieku. Po wojnie mieścił się tam hotel. Od 1990 roku, po prywatyzacji majątku wojewódzkiego przedsiębiorstwa turystycznego, trafiał w ręce kolejnych właścicieli ulegając powolnej ruinie, aż w 2006 roku kupiła go spółka Zamek Giżycki.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *