Starwood: oceniajcie na naszych stronach

Sieć Starwood uruchamia internetowy system oceniania hoteli. Nowa funkcja pozwoli klientom hoteli Sheraton, Westin czy Le Meridien cenić pobyt w hotelu bezpośrednio na stronach internetowych Starwood.

 

Jest to pierwsza globalna sieć hotelarska, która zdecydowała się na taki ruch. – Jesteśmy pewni naszych hoteli – mówi Chris Holdren, wiceprezes Starwood oraz koordynator programu Starwood Preferred Guest. Najpopularniejszym serwisem z opiniami o hotelach, z którego korzystają miliony turystów na całym świecie jest portal TripAdvisor, głównie dlatego, że jest on niezależny. Co zatem może skłonić potencjalnych gości sieci Starwood do skorzystania z opinii zamieszczonych na jej stronie? Według Chrisa Holdrena, są co najmniej dwa powody. Pierwszy z nich to pewność, że osoby zamieszczające komentarze to doświadczeni klienci, członkowie programu lojalnościowego SPG, którzy doskonale znają zalety, jak i wady hoteli sieci Starwood. – Ich opinie są szczególnie cenne – twierdzi Holdren. Drugim powodem jest pewność, że informacje które uzyska się ze strony Starwood są autentyczne, a nie spreparowane przez nieuczciwą konkurencję, jak ma to często miejsce na anonimowych portalach oceniających hotele. – Gdy widzisz recenzję na SPG.com, masz pewność że ten gość rzeczywiście przebywał w tym hotelu. W systemie Starwood recenzje będą publikowane po zatwierdzeniu numeru rezerwacji – zapewnia wiceprezes

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *