Więcej obiektów Gut-Hotels

Sieć Gut-Hotels zamierza zwiększyć w ciągu najbliższych miesięcy do kilkudziesięciu liczbę hoteli działających w Polsce pod należącymi do niej markami: Land-gut-Hotels i Stadt-gut-Hotels. Obecnie w Polsce jest 19 obiektów noclegowych wchodzących w skład sieci.
- Sieć stawia w Polsce pierwsze kroki.


Naszym życzeniem jest by hotele pod naszymi markami działały w każdym regionie turystycznym i w każdej niszy cenowej, tak jak to ma miejsce w Niemczech - mówi Renata Tranow z firmy Franz Tranow AG, która jest właścicielem sieci.


Sieć Gut-Hotels liczy obecnie 250 prywatnych hoteli partnerskich działających pod markami Land-gut-Hotels i Stadt-gut-Hotels, Schloss-gut-Hotels w Niemczech, Austrii, we Włoszech, w Polsce i Szwajcarii.
Licencja na korzystanie z marki na rynku polskim jest osiągalna, w zależności od ilości pokoi, już od 1 tys. zł. Poza marką Gut-Hotels gwarantuje należącym do sieci hotelom wyłączność w promieniu 25 km na terenach niezurbanizowanych i w miastach oraz zapewnia wspólne działania marketingowe.


Sieć Gut-Hotels zamierza zwiększyć w ciągu najbliższych miesięcy do kilkudziesięciu liczbę hoteli działających w Polsce pod należącymi do niej markami: Land-gut-Hotels i Stadt-gut-Hotels. Obecnie w Polsce jest 19 obiektów noclegowych wchodzących w skład sieci. - Sieć stawia w Polsce pierwsze kroki.

Naszym życzeniem jest by hotele pod naszymi markami działały w każdym regionie turystycznym i w każdej niszy cenowej, tak jak to ma miejsce w Niemczech - mówi Renata Tranow z firmy Franz Tranow AG, która jest właścicielem sieci.

Sieć Gut-Hotels liczy obecnie 250 prywatnych hoteli partnerskich działających pod markami Land-gut-Hotels i Stadt-gut-Hotels, Schloss-gut-Hotels w Niemczech, Austrii, we Włoszech, w Polsce i Szwajcarii. Licencja na korzystanie z marki na rynku polskim jest osiągalna, w zależności od ilości pokoi, już od 1 tys. zł. Poza marką Gut-Hotels gwarantuje należącym do sieci hotelom wyłączność w promieniu 25 km na terenach niezurbanizowanych i w miastach oraz zapewnia wspólne działania marketingowe.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *