Hotelarze ze złotymi kluczami

Autor: Marjorie Silvermane
Członkostwo w elitarnym stowarzyszeniu Les Clefs d'Or skupiającym ponad 3,5 tys. concierge z całego świata nie tylko nobilituje hotelarzy. Daje również gwarancję otrzymania pomocy od kolegów po fachu przy spełnianiu najdziwaczniejszych życzeń gości






Marjorie Silvermane

jest konsultantem
i szkoleniowcem Les Clefs d'Or






W duchu przygotowań do I Międzynarodowej Konferencji "Gościnność w XXI wieku", która odbędzie się 27 marca w Warszawie, poprosiłam o wypowiedź najbardziej kompetentną osobę reprezentującą Światową Organizację Les Clefs d'Or.

Jej informacje i przyjacielska postawa są szczególnie ważne, ponieważ jesteśmy na etapie przygotowań do założenia polskiej organizacji concierge "Les Clefs d'Or". Zapraszając Państwa do spotkania z panią Marjorie Silverman w czasie konferencji, zachęcam do lektury jej wypowiedzi dla "Hotalarza".
Sylwia Bortniak

Francuską nazwę Les Clefs d'Or tłumaczy się na język polski jako Klucze ze złota. Dwa skrzyżowane złote klucze są międzynarodowym symbolem organizacji Union Internationale des Concierges d'Hotels, Les Clefs d'Or (UICH).

Skrzyżowane klucze, prezentowane w klapach uniformu concierge, upewniają przybywającego do hotelu podróżnego, że ma do czynienia z profesjonalistą, który gotów jest zaspokoić jego wszelkie potrzeby. Członkami organizacji Les Clefs d'Or mogą być tylko hotelowi concierge.

Sprostać standardom

Kodeks etyczny i zasady Les Clefs d'Or mówią, że należący do stowarzyszenia concierge zajmą się każdą prośbą gościa, o ile jest ona moralna, legalna, etyczna i uprzejma. Po części jak legendarny czarnoksiężnik Merlin, po części jak iluzjonista Houdini concierge z Les Clefs d'Or sprawiają, że niemożliwe staje się możliwe. Jedynym ograniczeniem zdolności concierge z Les Clefs d'Or jest ich wyobraźnia. Celem ich działania jest zapewnienie gościowi tak niewiarygodnej usł [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *