Po raz 4 wyróżnienie za najwyższą jakość usług dla Holiday Inn Kraków City Center

Dyrektorzy hoteli należących do sieci InterContinental Hotels Group (IHG) spotkali się w Amsterdamie na uroczystości wręczenia nagród Hotel Stars Awards tym obiektom, które najbardziej przyczyniły się do sukcesu grupy IHG .

 


Jednym z uhonorowanych hoteli został Holiday Inn Kraków City Center, który otrzymał nagrodę Quality Excellence Award 2011 (nagroda za najwyższą jakość usług). Nagrodę w imieniu pracowników hotelu przyjął Yossi Wircer, Dyrektor Generalny.

Quality Excellence Award, nagradza te hotele, które wyróżniają się w dostarczaniu gościom pozytywnych doświadczeń i satysfakcji z pobytu . Yossi Wircer powiedział: „To dla nas wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę za najwyższą jakość usług, to wynik nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu. Jestem przekonany, że przyznana nagroda zainspiruje każdego z nas, aby dążyć do osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów w bieżącym roku”

Rolf Huebner, Vice President Operations na Centralna Europę i Niemcy powiedział: "IHG angażuje się we wspieranie i rozwój swoich pracowników, ponieważ nasze hotele są tak dobre, jak ludzie którzy w nich pracują. Dążymy do stworzenia im właściwego środowiska pracy i staramy się dać im  wsparcie i inspirację niezbędną do rozwijania ich zdolności, a te nagrody są odzwierciedleniem fantastycznych talentów ludzi, którzy pracują w naszych hotelach w całej Europie.”


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *