Ulubione hotele biznesowe roku 2011: Gdzie często nocują osoby podróżujące służbowo

– Podróżujący służbowo, którzy nierzadko spędzają w hotelu po kilka dni w tygodniu, stanowią ważną grupę docelową dla hotelarzy. Gdzie najchętniej nocują? hotel.info, darmowy serwis rezerwacji hotelowych online dla ponad 210 000 hoteli na całym świecie, dokładniej przyjrzał się rezerwacjom dokonywanym w roku 2011 przez osoby podróżujące służbowo i ustalił najczęściej rezerwowane hotele w Polsce i Europie.

Ponieważ dla podróżujących służbowo istotny jest stosunek ceny do jakości i w związku z tym są oni zainteresowani zwłaszcza hotelami tanimi o średnim lub podwyższonym standardzie, hotel.info koncentruje się na hotelach 2- do 4-gwiazdkowych (łącznie z 4,5-gwiazdkowymi).

 

Polski ranking Top 10 hoteli najczęściej rezerwowanych przez podróżujących służbowo w roku 2011*

Miejsce Hotel Miejscowość Gwiazdki Ocena
1. angelo Hotel Katowice Katowice 4 9,1
2. Hotel Polonia Palace Warszawa 4 8,8
3. IBB Andersia Hotel Poznań 4 8,4
4. Qubus Hotel Kraków Kraków 4 8,4
5. Mercure Grand Warszawa 4 8,4
6. Park Inn by Radisson Krakow Kraków 4 8,3
7. Parkhotel Vienna Bielsko Biała 4 8,2
8. Courtyard Warsaw International Airport Hotel Warszawa 4 8,1
9. Radisson Blu Sobieski Hotel Warszawa 4 8,0
10. Qubus Hotel Gorzow Wielkopolski Gorzów Wielkopolski 4 8,0

Europejski ranking Top 20 hoteli najczęściej rezerwowanych przez podróżujących służbowo na stronie hotel.info*

Miejsce Hotel Miejscowość Gwiazdki Ocena
1. Hotel Melia Ria Aveiro Aveiro (Portugalia) 4 8,9
2. Courtyard Stockholm Kungsholmen Stockholm (Szwecja) 4 8,6
3. Falkensteiner Hotel Bratislava Bratysława (Słowacja) 4 8,6
4. Dorint Hotel Amsterdam – Airport Schiphol (Holandia) 4 8,5
5. Austria Trend Hotel Ljubljana Lublana (Słowenia) 4 8,5
6. Hilton Moscow Leningradskaya Moskwa (Rosja) 4 8,5
7. Kantarellis Suites Vaasa (Finlandia) 4 8,4
8. Hilton London Tower Bridge Londyn (Zjednoczone Królestwo) 4 8,4
9. Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen Antwerpia (Belgia) 4 8,3
10. Hotel International Zagrzeb (Chorwacja) 4 8,3
11. Mercure Graz City Graz (Austria) 4 8,1
12. Hotel Barcelona Princess Barcelona (Hiszpania) 4,5 8,1
13. NH Lyon Airport Lyon (Francja) 4 8,1
14. Crowne Plaza Hotel Copenhagen Towers Kopenhaga (Dania) 4 8,1
15. Doubletree by Hilton Milan Mediolan (Włochy) 4,5 8,1
16. Holiday Inn Stuttgart Stuttgart (Niemcy) 4 8,0
17. Mövenpick Hotel Prague Praga (Czechy) 4 8,0
18. Dorint An der Messe Basel Bazylea (Szwajcaria) 3,5 8,0
19. Radisson Blu Sobieski Hotel Warszawa (Polska) 4 8,0
20. Airport-Hotel Budapest Vecsés (Węgry) 4 8,0

Wynik:

Pierwsze miejsce wśród najczęściej rezerwowanych hoteli w Polsce zajął z oceną 9,1 angelo Hotel w Katowicach. Goście chwalili w nim szczególnie przyjazny i kompetentny personel.

W europejskim rankingu hotel.info wygrał hotel Melia Ria Aveiro w Portugalii, a zaraz za nim znalazł się Courtyard Stockholm Kungsholmen w Szwecji. Radisson Blu Sobieski Hotel w Warszawie znalazł się w międzynarodowym rankingu na 19 pozycji.

*Informacja na temat sposobu oceny: ranking dziesięciu najczęściej rezerwowanych hoteli został przeprowadzony na podstawie łącznej oceny gości (najwyższa możliwa ocena =10,0). W przypadku zdobycia takiej samej oceny uwzględniono dodatkowe kryterium w postaci ilości uzyskanych ocen. Dla krajów europejskich określano hotel najczęściej rezerwowany przez ludzi biznesu w danym kraju w 2011 roku. Zwycięzcy każdego z krajów weszli do powyższego rankingu zgodnie z uzyskaną oceną całkowitą. W przypadku zdobycia takiej samej oceny uwzględniono dodatkowe kryterium w postaci ilości uzyskanych ocen. Oceny ilustrują stan z dnia 23.01.2012. W związku z tym niewykluczone są niewielkie różnice.

hotel.info
www.hotel.info to bezpłatny serwis rezerwacji hotelowych dla firm i osób prywatnych. Serwis oferuje możliwość elektronicznej rezerwacji w ponad 210 000 hoteli na całym świecie. W porównaniu z innymi metodami rezerwacji, klienci rezerwujący za pośrednictwem hotel.de mogą liczyć na bardzo korzystne upusty cenowe. Ponadto, hotel.de przedstawia wszystkie dostępne ceny pokoi w hotelu, tak więc klient zawsze może wybrać najkorzystniejszą lub odpowiadającą mu cenę. Wszystkie rezerwacje za pośrednictwem hotel.info przesyłane są od razu, w bezpieczny sposób i bezpośrednio do wybranego hotelu. Gwarantuje to jedyną w swoim rodzaju integrację hotelowych systemów rezerwacji (tzw. CRS lub PMS) oraz systemu rezerwacji myRES hotel.de w jeden interfejs użytkownika hotel.info.

Aby móc dokonać wyboru na bazie doświadczeń gości, osoby poszukujące hotelu na hotel.info mają dostęp nie tylko do podstawowych informacji, takich jak ceny pokoi oraz wyposażenie hotelu, ale również do ponad 2 miliona ocen gości hotelowych z całego świata i mogą kierować się m. in. właśnie tym przy dokonywaniu rezerwacji. W porównaniu do innych portali zawierających oceny gości, klient hotel.info może polegać na tym, że oceny hoteli są w 100% prawdziwe, ponieważ rejestrowane są wyłącznie oceny klientów, którzy nocowali w danym hotelu niewiele wcześniej. hotel.info - międzynarodowa marka hotel.de AG - została stworzona z myślą o wsparciu ekspansji na rynkach międzynarodowych. W celu pozyskania nowych klientów i hoteli za granicą zostały już otwarte biura handlowe w Wielkiej Brytanii (Londyn), Francji (Paryż), Hiszpanii (Barcelona), we Włoszech (Rzym), w Chinach (Szanghaj) oraz Singapurze. Przy tym duży udział klientów działających na rynkach międzynarodowych ułatwia firmie wejście na nowe rynki. Celem jest osiągnięcie przez hotel.info pozycji wiodącego serwisu rezerwacji hotelowych dla firm i osób prywatnych.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *