Kampania i Konkurs Hotel Przyjazny Rodzinie IV edycja 2011/2012

Już tylko niecałe dwa tygodnie zostały do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do IV edycji kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Zgłosiło się ponad 70 hoteli z całej Polski, w tym ok. 20 % stanowią obiekty, które zgłaszają się po raz pierwszy. Zamknięcie listy zgłoszeń nastąpi w dniu 31.05.2012

Obecnie trwają wizyty członków Kapituły, którzy oceniają hotele wg specjalnego kwestionariusza. Oprócz specjalnego wyposażenia dla dzieci najwyżej punktowana jest obsługa oraz podejście do małych gości, bo hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.

„Cieszymy się bardzo, że coraz więcej obiektów docenia segment rodzin z dziećmi i tworzy dla nich specjalną ofertę. Zauważamy, że następuje też specjalizacja dotycząca oferty dla dzieci w zależności od wieku. Kampania ma już swoją renomę na rynku, a nasze certyfikaty potwierdzają rodzicom, że są to miejsca sprawdzone i ocenione. Dzięki temu rodzice wiedzą, czego mogą oczekiwać. Oczywiście nadal wiele pracy przed nami, bo projekt bardzo się rozwija i już myślimy o kolejnej edycji . – powiedziała Violetta Hamerska, pomysłodawczyni i organizatorka kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie.

 

Do konkursu zaproszone są wszystkie obiekty, które spełniają kryteria danej edycji. Szczegółowe informacje na ten temat są na stronie www.dzieckowhotelu.pl.

W czwartej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii „Debiut 2012 – nowy obiekt przyjazny rodzinie”.

Czwarta edycja 2011/2012 – najważniejsze założenia:

- obsługa i rozumienie potrzeb małych gości w hotelu

- programy animacyjne dla dzieci w różnym wieku

- promocja zdrowego menu dla dzieci

- utrzymanie standardów bezpieczeństwa w wyposażeniu hoteli

 

Cele kampanii

Celem kampanii jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości.

Jednym z rezultatów  kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty.

 

Kapituła

Kapitułę tworzą osoby z różnych środowisk, specjaliści z różnych dziedzin, osoby znane i lubiane, zainteresowane udziałem w ogólnopolskiej kampanii, której celem jest edukacja i promocja miejsc wypoczynkowych przyjaznych rodzinom z dziećmi. Członkowie Kapituły są również jurorami w prestiżowym konkursie na najlepszy obiekt w poszczególnych kategoriach.

 

Członkowie Kapituły wraz ze swoimi rodzinami biorą udział w wizytach oceniających (weryfikujących), czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Kryteria są opisane w specjalnym kwestionariuszu dla członka Kapituły. Relacje z wizyt członków, wraz ze zdjęciami, są umieszczane są na portalu www.dzieckowhotelu.pl oraz innych materiałach informacyjnych. Członkami Kapituły są m.in. Dorota Zawadzka, Renata Dancewicz, Beata Tadla, Marta Kuligowska, Odeta Moro – Figurska, Magdalena Stużyńska, Justyna Steczkowska, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, Marcin Perchuć, Monika Morozowska i wielu innych znanych rodziców.

Zasady konkursu

Każdy obiekt, zgłaszający się do konkursu, zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i ubiega się o certyfikat "HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE" danej edycji.  Relacje z wizyt członka Kapituły są publikowane na stronie www.dzieckowhotelu.pl.

Członek Kapituły, weryfikując hotel, przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria edycji. Obiekt, który otrzyma najwięcej punktów w danej kategorii zostaje laureatem tej kategorii. Obiekty, przystępując do konkursu, decydują w jakiej kategorii konkurują.

 

Kategorie edycji 2011/2012

- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny

- najlepszy hotel miejski dla rodziny

- najlepszy pensjonat dla rodziny

- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny

- najlepsze letnisko (gospodarstwo agroturystyczne) dla rodziny

 

Dodatkowo w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.

 

Etapy IV edycji kampanii i konkursu 2011/2012

31.05.2012 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu

31.07.2012 r. – zakończenie weryfikacji obiektów przez Kapitułę

Wrzesień 2012 r. – uroczysta Gala, podsumowanie kampanii i konkursu. Ogłoszenie listy laureatów w poszczególnych kategoriach.  Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w IV edycji.

 

Kontakt: etirez@etirez.pl

 

Szczegółowe informacje: www.dzieckowhotelu.pl

Organizator: Violetta Hamerska, ETIREZ


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *