Wielka kampania ibis i ibis budget

Kwiecień upłynął Grupie Hotelowej Orbis na promowaniu otwieranych w Krakowie i Warszawie hoteli ibis i ibis budget oraz kampanii promocyjnej tych marek. Przeszły one proces rebrandingu (ibis budget zastąpił markę Etap). Działania reklamowe obejmowały takie kanały, jak outdoor, portale internetowe i Social Media, a także spontaniczne zgromadzenia typu Flash Mob i coraz chętniej wykorzystywane kody QR.

 

Grupa Hotelowa Orbis zainicjowała na polskim rynku działania związane ze światową strategią swojego większościowego udziałowca Accoru, który stworzył w ub.r. nową architekturę marek ekonomicznych. Zgodnie z tymi założeniami, ibis stał się marką dominującą – „mega brandem”, pod którym działają też dawne hotele Etap jako ibis budget i (nieobecne w Polsce) All Seasons jako ibis style. Działania w obrębie akcji promocyjnej miały na celu upowszechnienie idei rodziny hoteli ibis oraz poinformowanie odbiorców o otwarciach pięciu nowych obiektów w Warszawie, Krakowie i w Kownie na Litwie. Chcąc dotrzeć z tym przekazem do grupy docelowej, zdecydowano się na szerokie wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych z pogranicza outdooru, online i Social Media oraz Public Relations. Kampania outdoorowa obejmowała reklamy w pociągach Intercity na głównych trasach turystycznych w postaci naklejek na zagłówkach i oknach, a także dziesięć ogromnych flag zawieszonych pod sufitem warszawskiego Dworca Centralnego zapraszających do hoteli ibis. W krakowskich taksówkach umieszczone były broszury informacyjne. Korzystający z transportu lotniczego mogli dowiedzieć się o markach ibis z plakatów zamieszczonych na wózkach bagażowych warszawskiego lotniska im. Fryderyka Chopina. Grupa Hotelowa Orbis jako pierwsza w swojej branży w Polsce zdecydowała się na skorzystanie z najnowszych narzędzi przekazu promocyjnego. W poniedziałek, 2 kwietnia, o godz. 12.00 na Dworcu Centralnym w Warszawie został zorganizowany pokaz Flash Mob, polegający na pozornie spontanicznym zbiorowisku tancerzy, muzyków i steperów. W tańcu brali udział także pracownicy hoteli. Akcję zakończono odsłonięciem tzw. strefy relaksu spełniającej przez miesiąc rolę miejsca, gdzie podróżujący mogli odpocząć na wygodnych poduszkach, skorzystać z dostępu do internetu poprzez WiFi oraz obejrzeć spoty reklamowe hoteli ibis. Chętni mieli także możliwość zarezerwowania pokoju w jednym z hoteli sieci Accor. Wystarczyło, że zeskanowali telefonem komórkowym kod QR znajdujący się na świecącym plakacie, który automatycznie kierował na stronę www.accorhotels.com


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *