Hotelapp – nowe rozwiązanie dla branży hotelarskiej

Na rynku nowych technologii pojawiła się ciekawa propozycja dla branży hotelarskiej. Aplikacja mobilna Hotelapp jest konkurencyjnym narzędziem  pozwalającym utrzymać stałą relację z gośćmi hotelowymi, a także gwarantującym szereg dodatkowych korzyści – zarówno dla hoteli, jak i samych gości.

Hotelapp to  oprogramowanie na smartfony i tablety zapewniające dostęp do aktualnych informacji dotyczących oferty hotelu, począwszy od rezerwacji i cennika, a skończywszy na dostępnych usługach i promocjach Last Minute. System zarządzania stworzony specjalnie na potrzeby Hotelapp umożliwia ponadto bieżące dostosowywanie zawartości aplikacji do indywidualnych potrzeb hotelu.

Interfejs Hotelapp jest w pełni kompatybilny z identyfikacją wizualną hotelu, co podkreśla unikalność i indywidualny charakter oprogramowania. W zależności od potrzeb, Hotelapp, może też być wyposażony w takie funkcjonalności jak: wielojęzyczność, mobilne vouchery czy wtyczki społecznościowe (Facebook, Twitter).  Dzięki przyciskowi „RECEPCJA” dodatkowo możliwy jest bezpośredni kontakt z obsługą hotelu. Aplikacja jest nie tylko kanałem uzupełniającym komunikację z dotychczasowymi gośćmi hotelu, ale również narzędziem ułatwiającym potencjalnym klientom zapoznanie się z kompletną ofertą.

Naszym głównym celem było stworzenie aplikacji spełniającej potrzeby gościa hotelowego i zapewnienie mu przystępnych narzędzi, które ułatwią pobyt na miejscu. W swoich planach nie zapomnieliśmy także o hotelach, dla których aplikacja stanowi funkcjonalne uzupełnienie oferty ich usług – tłumaczy Łukasz Sobański, CEO agencji interaktywnej Medier, odpowiadającej za Hotelapp.Dedykowane aplikacje mobilne dla hoteli to nowy trend na polskim rynku, podczas gdy zagranicą normą staje się inwestowanie branży hotelarskiej w aplikacje dla gości, podobnie jak przeznaczanie funduszy na strony www – dodaje Łukasz Sobański.

Oprócz licznych funkcjonalności, struktura danych zawartych w aplikacji umożliwia uzyskanie informacji na temat miejsca pobytu (historii, danych kontaktowych, galerii zdjęć, multimediów) oraz utrzymanie stałej relacji z gośćmi przebywającymi obecnie w hotelu lub planującymi przyjazd. Ponadto zadbano również o komfort użytkowników poza terenem obiektu przez wprowadzenie klawiszy „MAPA” i „OKOLICA”, które pozwalają wskazać atrakcje turystyczne warte zwiedzenia wraz z mapą prowadzącą do hotelu z dowolnego miejsca.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *