Zanim zbudujemy program

Autor: Zbigniew Misztal
Zbigniew Misztal
Autor jest doświadczonym menedżerem.
Obecnie jest m.in. prezesem spółki Hadex SA,
będącej właścicielem i zarządcą hotelu Nadmorski w Gdyni

Program lojalnościowy - niezależnie, czy własny, czy oparty na uczestnictwie w programie sieci hotelowej, banków czy linii lotniczych, jest elementem budującym i wspierającym pozycję każdego obiektu noclegowego na rynku


Jedną z podstawowych nagród dla uczestników programów lojalnościowych jest przyznanie im bezpłatnego noclegu. Jeżeli cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 350 zł, to taka jest wartość nagrody widziana przez klienta. Klienta, który może nabyć do niej prawo po np. dziesięciu w pełni opłaconych noclegach. Tymczasem realny koszt, który ponosi hotel odpowiada jedynie kosztom zmiennym związanym z obsługą gościa, a więc: śniadaniem (koszt wsadu), środkami czystości, wymianą pościeli i energią.

Razem jest to nie więcej niż ok. 25 do 40 zł. Mamy do czynienia z kosztami zmiennymi, ponieważ część pokoi i tak stoi wolna, a personel i tak jest zatrudniony. Jeszcze korzystniej kal [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *