BoniFaCio – sport i uroda

Pod Warszawą dobiega końca budowa hotelu BoniFaCio SPA & Sport Resort z 49 pokojami. Otwarcie planowane jest na jesień. Oferta hotelu, oparta na silnej integracji rozwiązań w zakresie sportu, zdrowia oraz urody ma go uczynić unikatowym na skalę kraju. Hotel BoniFaCio jest położony na polanie leśnej niedaleko rzeki Wkry, w odległości około 70 km od Warszawy, w kierunku na Gdańsk oraz około 20 km od Portu Lotniczego Modlin. Ośrodek będzie skierowany zarówno dla rodzin, jak i firm.






Ze względu na swoje położenie będzie stawiał także na powrót do natury. – Zespół hotelowy BoniFaCio przeznaczony jest dla ludzi, którzy chcą oderwać się od uciążliwości życia w mieście i codziennego zgiełku. Polana i las otaczający hotel są taką właśnie enklawą spokoju, położoną bardzo blisko Warszawy – mówi Radosław Sojka z firmy Mąka Sojka Architekci, która opracowała projekt ośrodka. Inwestorem hotelu jest spółka BFC, której główny obszar działalności skupiał się dotychczas na organizacji klubowych wyjazdów dla rodzin oraz podmiotów biznesowych. Łączny koszt inwestycji to ponad 30 mln zł.

 

Projekt uzyskał dofinansowanie ze środków unijnych. – Ciężka praca jaką włożyliśmy w przygotowanie się do inwestycji: zakup ziemi oraz jej przekształcenie, świetny biznes plan i kosztowny projekt architektoniczny wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę sprawił, że otrzymaliśmy dofinansowanie unijne na poziomie aż 60 proc. wartości inwestycji – mówi Maciej Szpot, prezes spółki BFC. BoniFaCio SPA & Sport Resort odda do dyspozycji gości 49 pokoi, dwie restauracje, klub dla dzieci oraz centrum SPA. Stosunkowo niewielka liczba pokoi nie jest przypadkowa. Inwestorowi zależało na zapewnieniu gościom hotelowym jak największego komfortu. – Nie chcieliśmy doprowadzić do sytuacji, w której baseny będą przepełnione, a skorzystanie z oferty regeneracyjnej będzie wiązało się z koniecznością oczekiwania w długiej kolejce – dodaje Maciej Szpot.

 

Sala konferencyjna w ośrodku pomieści do 300 osób. Spółka BFC planuje wykorzystać swoje wieloletnie kontrakty z podmiotami biznesowymi, a także podjąć aktywne działania, zmierzające do pozyskania nowych klientów instytucjonalnych. Infrastruktura sportowa obejmująca dwa baseny (wew. i zew.), cztery korty tenisowe, boisko do piłki nożnej, ręcznej, koszykowej i siatkówki (w tym też plażowej). Spółka planuje popularyzować też mniej znane przez Polaków dziedziny sportu m.in. football amerykański, baseball czy krykieta.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *