Wszystko o hotelowej telewizji

Czym się różnią telewizory konsumenckie od hotelowych, a czym CCR od LCD; co powinien mieć telewizor hotelowy, aby był sensowną inwestycją; co kupić i za ile; w którą stronę idzie rozwój technologii hotelowych; jakie błędy najczęściej popełniają hotelarze w tym zakresie? Podsumowujemy wiedzę na ten temat.




1.Telewizor hotelowy w przeciwieństwie do konsumenckiego posiada dodatkowe funkcje pożądane przez hotelarzy:




  • blokada możliwości strojenia odbiornika- (aby gość go nie rozregulował);

  • blokada ustawień telewizora (jasność, kontrast);

  • stworzenie listy kanałów z połączenia tych analogowych, cyfrowych i satelitarnych;

  • możliwość wyświetlenia po uruchomieniu odbiornika planszy powitalnej z logo obiektu;

  • wyświetlenie wiadomości powitalnej po uruchomieniu odbiornika;

  • telewizory hotelowe współpracują z systemami telewizji interaktywnej;

  • telewizory hotelowe posiadają funkcję klonowania ustawień (ustawiamy parametry obrazu, listę i kolejność kanałów na telewizorze, następnie kopiujemy ustawienia na przenośną pamięć USB i wgrywamy te ustawienia w ciągu kliku sekund do kolejnych odbiorników);

  • w przypadku białych telewizorów hotelowych Samsung z serii D463 dedykowanych dla obiektów opieki zdrowotnej, do telewizora dołączony jest pilot bezszczelinowy, gładka obudowa gwarantuje możliwość jego dokładnego wyczyszczenia, minimalizując rozprzestrzenianie się zarazków;

  • niektóre telewizory hotelowe posiadają wbudowany w obudowę zegarek.

2. Funkcje dodatkowe telewizorów hotelowych
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Wiktor Kołakowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *