ABC strony www

Autor: Oliver Mauss

Strona internetowa to klucz do sukcesu hotelu. Niezależnie od jego wielkości i rynku, na którym funkcjonuje strona www jest elementem przyciągającym nowych gości, wizytówką firmy w sieci oraz miejscem prezentacji usług. Hotele, którym zależy na efektywnym wykorzystaniu potencjału internetu, powinny przestrzegać kilku zasad przy konfiguracji i prezentacji swojej strony internetowej.

 

Pierwszym krokiem do utworzenia profesjonalnej strony internetowej jest stworzenie prostej, intuicyjnej domeny związanej z nazwą hotelu. Dostawcy usług hostingowych posiadają narzędzia do sprawdzania wolnych domen, więc wybór odpowiedniej nie powinien sprawiać problemu.

 

Przejrzysta i funkcjonalna struktura

Po wybraniu nazwy domeny, kolejnym niezbędnym krokiem do sukcesu jest zaprojektowanie przejrzystej struktury strony. Należy zacząć od ustalenia grupy docelowej klientów i celu stworzenia serwisu. Wcześniej należy przygotować koncepcję strony dotyczącą rodzaju informacji, które mają być przedstawiane i sposobu ich zamieszczenia. Jakie treści dotyczące hotelu powinny być przedstawione; które usługi mają być promowane; jakie fotografie zamieszczone – to tylko niektóre z pytań, jakie należy sobie zadać przed rozpoczęciem tworzenia strony internetowej. Obecnie firmy hostingowe oferują aplikacje online, które pozwalają nawet osobom nieposiadającym wiedzy technologicznej, stworzyć stronę internetową w prosty i szybki sposób. Klient szukający informacji chce ją znaleźć szybko, dlatego ważne jest, by strona miała układ przyjazny dla jej użytkowników. W większości przypadków mniej oznacza więcej – strona internetowa nie powinna być zbyt „hałaśliwa” i przeładowana grafiką czy migoczącymi banerami i ruchomym tekstem. Natomiast elementem graficznym, który powinien być dobrze widoczny na stronie jest logo hotelu.

 

Czytelny przekaz

Najważniejszym elementem strony www jest jej treść. Struktura zamieszczonych informacji powinna być czytelna, a teksty krótkie, konkretne i dostarczające gościom informacji których szukają. Strona int

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *