Ruszyła nowa strona Mercure

Mercure, międzynarodowa marka hoteli uruchomiła swoją stronę internetową w języku polskim. Do jej zalet należą nowoczesny design, przyjazny i czytelny układ, intuicyjna nawigacja oraz indywidualne rozwiązania dla użytkowników.


Strona internetowa hoteli Mercure mercure.com prezentuje ofertę sieci hoteli na całym świecie. Modyfikacja strony wpisuje się w nową strategię rozwoju Grupy Accor, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis, która stawia na rezerwacje online za pośrednictwem stron internetowych poszczególnych marek hotelowych.


Polska strona internetowa dedykowana sieci hoteli Mercure daje klientom wiele nowych możliwości. Internauci 
z łatwością odnajdą tam  potrzebne im informacje na temat wybranego hotelu tej marki. Tematyczne zakładki, a także podstrony dedykowane hotelom w danym mieście,
z uwzględnieniem cen, lokalizacji, map, dodatkowych usług to tylko niektóre z jej funkcji. Goście bez problemu odnajdą informacje o aktualnych promocjach czy ofertach  proponowanych przez wybrane hotele np. z okazji Świąt Wielkiej Nocy czy Bożego Narodzenia. Klienci mają również możliwość stworzenia konta w serwisie, co daje bezpośredni dostęp do usług specjalnych np. szybkiej rezerwacji.


Na nowej polskojęzycznej stronie mercure.com rozbudowana została wyszukiwarka. Uwzględnia więcej kryteriów wyszukiwania – na przykład: restauracje, parkingi oraz inne elementy charakterystyczne dla wybranej lokalizacji, jak Centrum Wellness & Spa.


Serwis mercure.com funkcjonuje w 25 wersjach językowych, w zależności od obszarów geograficznych, od dziś  także
w języku polskim.

„Polskojęzyczna wersja strony internetowej sieci Mercure jest zintegrowana ze strategią dystrybucji marki. Jest intuicyjna, czytelna i bardzo funkcjonalna w odnajdywaniu najbardziej potrzebnych informacji. Chcemy zachęcić wszystkich naszych klientów do rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową.” — mówi Inga Ganowska, Brand Manager Marki Mercure w Polsce.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *