Holiday Inn Kraków City Center nagrodzony złotym medalem za serwis

Holiday Inn Kraków City Center został nagrodzony złotym medalem za najwyższą jakość usług gastronomicznych przez renomowane brytyjskie biuro podróży Great Rail Journeys. Nagrodę w imieniu krakowskiego hotelu odebrał Dyrektor Operacyjny – Maciej Kaczmarczyk, a wręczył Manager Grupy Great Rail Journeys - David Obrey. Nagroda przyznawana jest przez klientów biura, tym obiektom, które kładą szczególny nacisk na jakość swojego serwisu. „To dla nas wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę, to wynik nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu.” – komentuje dyrektor operacyjny zwycięskiego hotelu Maciej Kaczmarczyk - „Jestem przekonany, że przyznana nagroda zainspiruje każdego z nas, aby dążyć do osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów”. Great Rail Journeys to największe w Anglii biuro specjalizujące się w podróżach turystycznych. Biuro oferuje ponad 260 indywidualnych wycieczek do ponad 50 krajów, a ponad 30 letnie doświadczenie firmy pozwala na pełne zrozumienie potrzeb gości jakie wiążą się z podróżami kolejowymi.
Zdjęcie: Od lewej: Maciej Kaczmarczyk Dyrektor Opercyjny Holiday Inn Kraków City Center, David Obrey Manager Grupy z Great Rail Journeys.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *