Czas dla singli

7 milionowa populacja Polaków – singli ma charakterystyczne potrzeby  związane   ze stylem ich życia. O potrzebach singli i o tym jak wygląda ten rynek w innych krajach  UE dowiemy się na konferencji „Marketing dla singli, czyli jak uwieść singla?”, która  odbędzie się we Wrocławskim Centrum Kongresowym już 24 września. Szereg wykładów tej konferencji, przygotowanych przez specjalistów ekonomii, marketingu, socjologii, psychologii oraz bankowości to unikalna wiedza, niezbędna do tego, aby umieć dostosować swoją ofertę  do potrzeb singli i wykorzystać potencjał tej dynamicznie rosnącej grupy społecznej.

Czy żyjąc w pojedynkę można uzyskać kredyt równie łatwo, jak będąc w związku małżeńskim? Czy możliwe jest, aby pojechać samemu na wakacje i nie dopłacać za jednoosobowy pokój, ani nie być narażonym na wszechobecne, hałaśliwe rodziny z dziećmi? Czy można liczyć na znalezienie nowoczesnego mieszkania z oryginalnym designem, może nie nadającego się dla rodziny, ale za to robiącego imponujące wrażenie? Czy można zrobić zakupy żywnościowe dla jednej osoby bez obaw, że połowa jedzenia się zmarnuje? To nieprawdopodobne, że w 2012 roku, w Polsce odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: ‘nie’.

 

Stwierdzenie, że ‘czasy się zmieniają’ nie jest jedynie wyświechtanym sloganem.

 

Rzeczywistość zmienia się błyskawicznie, a wraz z nią całe społeczeństwo. Dzięki temu, że współcześnie żyjemy w świecie nastawionym na zysk, karierę i samorozwój, stwierdzenia ‘stary kawaler’ czy ‘stara panna’ tracą rację bytu. Pojawiła się bowiem nowa grupa społeczna – single. W Polsce jest ich już prawie 7 milionów. Liczba gospodarstw domowych prowadzonych przez jedną osobę zwiększa się z roku na rok, drastycznie spada ilość zawieranych małżeństw.

Wielkomiejscy, dobrze wykształceni, inteligentni, przebojowi, na prestiżowych stanowiskach zawodowych, po trzydziestce.

 

Współcześni single wiedzą czego chcą. Doceniają ich pracodawcy i znajomi. Pojawia się jednak problem, bo tu zasadniczo kończy się lista osób doceniających singli. Za to lista osób i instytucji, które jeszcze nie rozpoznały potrzeb tej nowej grupy, jest zatrważająca. Banki, producenci odzieży i kosmetyków, biura podróży, deweloperzy. Dlaczego tak się dzieje? Czy marketingowcy jeszcze nie zdali sobie sprawy, że singiel wydaje przede wszystkim na… siebie?

W tym właśnie celu organizowana jest prestiżowa, pierwsza w Polsce konferencja „Marketing dla singli, czyli jak uwieść singla?”. Organizator – Kasia Adamowicz, założycielka portalu Połówki Pomarańczy zaprasza na nią przedstawicieli wszystkich firm, które swoją ofertą mogłyby zainteresować singli a także wszystkich tych, którzy chcieliby się dowiedzieć czy warto się                     interesować tą grupą społeczną. „Warto! I mamy na to dowody – zapewnia Kasia Adamowicz - Chcemy pokazać, jakie potrzeby mają single i jak można skonstruować ofertę, aby je zaspokoić                       i wzbogacić życie w pojedynkę, a jednocześnie na tym świetnie zarobić.” Marketing wielu firm jest przestarzały i nie nadąża za zmieniającym się społeczeństwem. Udowadniać to będą fachowcy – prelegenci zaproszeni na konferencję, wśród których można znaleźć nazwiska takie jak Katarzyna Adamowicz, Konrad Maj, Julita Czarnecka, Marek Zuber, Paweł Tkaczyk,                       Alina Stahl czy Ewa Żuławska.

 

Klub Singla Połówki Pomarańczy powstał w 2005 roku we Wrocławiu, obecnie skupia wokół swojej działalności 80-tysięczną społeczność. Od 2007 roku prowadzi pierwszy w Polsce lifestylowy dla singli - www.polowki.pl. Portal jest tworzony przez singli, z udziałem wielu ekspertów. Portal porusza tematykę dotyczącą wielu dziedzin życia singli - od codziennego życia w wielkim mieście, poprzez kuchnię, rozwój osobisty, modę, na finansach kończąc. Ponadto                 od 4 lat Połówki Pomarańczy realizują 2 autorskie projekty dedykowane singlom - Mieszkanie dla singla i Singiel w podróży, których celem jest ułatwienie singlom poruszania się w tych obszarach. Dla każdego programu prowadzony jest osobny portal, w którym single, prócz oferty partnerów projektów, mogą znaleźć szereg artykułów związanych z ich tematyką. Konferencja „Marketing dla singla” jest pierwszym w Polsce spotkaniem dedykowanym rosnącej grupie singli i ich potrzebom. Na konferencję organizatorzy zapraszają szefów marketingu i PR oraz właścicieli firm, którzy chcieliby wpłynąć na transformację rynku, dostosowującą rynek                do potrzeb singli oraz nauczyć się wykorzystywać biznesowo potencjał tej ogromnej grupy Polaków.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *