Spółka PUHIT S.A. w nowej odsłonie

Spółka PUHIT S.A. przechodzi proces rebrandingu. Kontynuując założenia strategii rozwoju, zarząd zdecydował o zmianie nazwy oraz identyfikacji wizualnej. Narodził się w ten sposób nowy podmiot na rynku - spółka SATORIA Group S.A. Plany rozwoju oraz nowe logo firma zaprezentuje podczas wrześniowej konferencji prasowej.

Spółka SATORIA Group S.A. została zarejestrowana 25.07.2012 r. Powstała w wyniku przekształcenia działającej od 2007 roku Spółki PUHIT S.A., która z kolei pierwsze dziesięć lat funkcjonowała jako PUHIT Sp.z o.o.

Portfolio SATORIA Group S.A. to łącznie kilkanaście obiektów. Trzy z nich działają obecnie pod szyldem największej na świecie rodziny hotelowej Best Western - BEST WESTERN Hotel Portos, BEST WESTERN Hotel Felix oraz Best Western Kraków Old Town. Spółka operuje również warszawskimi hotelami Atos i Aramis, hostelami To-Tu i Służewiec oraz hotelami RT Galicya i RT Regent w Krakowie. Ponadto w skład Spółki wchodzi Centrum Biurowo-Usługowe Galeria na Kole oraz centrum konferencyjne CKR Promenada nad Zalewem Zegrzyńskim. Na początku br. firma powołała w 100% zależną Spółkę Vision Hotel Management, której zadaniem jest zarządzanie obiektami hotelowymi.

Decyzję o rebrandingu obejmującym całą grupę kapitałową PUHIT S.A. podjęliśmy jednogłośnie. Jest to naturalne następstwo dynamicznego rozwoju Spółki i podążania za nowoczesnymi trendami – mówi Andrzej Wójcik, Wiceprezes Zarządu ds. sprzedaży i rozwoju SATORIA Group S.A.

Nowa nazwa SATORIA Group S.A. pochodzi od słowa SATORI oznaczającego oświecenie, samourzeczywistnienie. Nawiązuje również do słowa victoria – zwycięstwo, które w połączeniu z realizacją wyznaczonych celów ukazuje otwartość i dążenie do własnego rozwoju. 

Zarząd spółki nie ulega zmianie. Stanowisko Prezesa od 2003 roku sprawuje Danuta Skalska. Wiceprezesem Zarządu ds. sprzedaży i rozwoju SATORIA Group S.A.  jest Andrzej Wójcik, natomiast na stanowisku Wiceprezesa ds. finansowych i restrukturyzacji pozostaje Lech Fronckiel.

Więcej szczegółów dotyczących procesu rebrandingu, a także planów rozwoju Spółki zostanie przedstawionych na wrześniowej konferencji prasowej. Spotkanie będzie ponadto poświęcone aktualnym  trendom na rynku hotelarskim.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *