Nowe oblicze Pałacu Mierzęcin

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort – kompleks wypoczynkowy w województwie lubuskim – zmienił komunikację marki. Nowy przekaz podkreślać ma bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Zmiany związane są z poszerzeniem oferty Pałacu o Grape SPA, bazujące na owocach z własnej winnicy.

 

Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” akcentuje wszechobecny motyw winny. Nowe logo ma łączyć w sobie tradycyjne wartości, odnoszące się do historii obiektu, z nowoczesnością. Zmianę wizerunku wspiera nowa strona internetowa oraz kampania reklamowa obejmująca outdoor, reklamy w radiu i na lokalnych portalach internetowych oraz działania z zakresu public relations. Metamorfozie wizerunkowej towarzyszy zmiana strony internetowej oraz kampania promocyjna pod hasłem „Pałac Mierzęcin – spotkaj naturę przyjemności!”, które podkreślać ma bogatą ofertę wypoczynkową kompleksu oraz potencjał otaczającej go przyrody. Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z uruchomieniem Grape SP A. Nawiązuje ono również do oferty win z pałacowej winnicy – jednej z trzech największych w kraju i największej w województwie lubuskim. – Zależało nam na tym, aby nowe logo oddawało paletę atrakcji, z jakich mogą skorzystać odwiedzający nas goście. Dzisiejszy obiekt z pałacem, winnicą, winiarnią, stadniną koni, parkiem oraz SP A to już zdecydowanie inny kompleks niż jeszcze parę lat temu. Zmiana identyfikacji wizualnej ma podkreślić możliwości, jakie oferuje to niezwykłe miejsce – mówi Tomasz Schulz, dyrektor zarządzający Pałacu Mierzęcin. Logo, kreacje reklamowe i projekt strony www opracowała agencja reklamowa Horsefield. Za działania odpowiada agencja dobocom public relations. Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort to kompleks wypoczynkowy położony między Poznaniem a Szczecinem dysponujący 150 miejscami w 65 pokojach. Obok Grape SP A goście mogą korzystać z basenu, kompleksu saun, łaźni i grot oraz strefy fitness, a także z kortów tenisowych, torów bowlingowych i stołów bilardowych Na terenie ośrodka znajduje się również. stadnina koni. Obiekt dysponuje też pięcioma salami konferencyjnymi, łącznie na 230 osób.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *