Sztuka buduje hotele

Marzeniem każdego hotelarza jest sprawienie,
że gość będzie się czuł w gościnie dobrze,
że zachęcony nie tylko lokalizacją, wyśmienitą
obsługą, rozkoszami podniebienia, wygodnym
łóżkiem, ale i architekturą, wystrojem wnętrza,
klimatem oraz nastrojem obiektu, poczuje jego magię i... będzie powracał




Hoteli, w których właściciele szczególnie dbają o to, by wnętrza oprócz tego, że są czyste i odpowiadają określonym standardom, miały swój niepowtarzalny, artystyczny klimat, jest dużo na całym świecie. Jednak nie w Polsce. Szkoda, bo "artystyczny" hotel może być sposobem na stworzenie kultowego miejsca przy pomocy wcale niedużych nakładów finansowych. Tym bardziej, że są goście, którym zależy na spędzeniu czasu w miejscu innym, niż wszystkie, godnym zapamiętania i polecenia znajomym. Taką rolę może spełniać niekoniecznie wielki, luksusowy hotel lub obiekt położony w wybudowanym nad przepaścią zamku. Trudno tu określić zasadę, bo jedyną jest niepowtarzalność.




"Numer" w stylu design

Niepowtarzalność i magię możemy uzyskać przez ciekawy projekt architektoniczny, zaskakujący pomysłem wystrój wnętrza, niecodzienny dobór mebli, czy organizację ożywiających znane mury wernisaży. Wnętrze hotelu może również współgrać z otaczającą go przyrodą - przykładem jest podolsztyński hotel Galeria 69.

Projektanci i zarazem właściciele obiektu dołożyli starań, by kolorystyka pokoi utrzymana była w tonacji jeziora, nad którym jest położony, a surowiec i wzornictwo mebli nawiązywały do natury.
W swoich początkach sztuka była przede wszystkim związana z obrzędami i miejscami magicznymi. Wiele osób marzy o odwiedzeniu takich, jeśli nawet nie magicznych, to pełnych nastroju miejsc. Magicznych, bo innych, przyciągających i pozostających w pamięci, a tym samym zachęcających do powrotu. Takimi miejscami mogą być też hotele.





Dzieła do wynajęcia

Wynajmowanie obrazów przez hotele, czy biura jest w wielu krajach zachodniej Europy niemal standardem. W Polsce również powstaj
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Sylwia Gałązka

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *