„Złoty Standard” – społeczność hotelarzy i gości

Ogólnopolski program „Złoty Standard” zaangażował się w budowę internetowej społeczności hotelarzy i gości. Integracji obu grup służyć mają profile programu w kluczowych mediach społecznościowych, a także doradztwo i cykl szkoleń, które upowszechnią idee social media w grupie laureatów godła "Złoty Standard"

- Komunikacja marketingowa rynku usług w coraz większym stopniu korzysta z narzędzi związanych z Internetem i nowymi mediami - podkreśla Paweł Sikora, rzecznik programu "Złoty Standard". - Idea społeczności grup docelowych nie jest nowa, ale w naszej branży nadal niedoceniana - stąd pomysł na integrację naszych laureatów z bardzo liczną i niezwykle interaktywną grupą odbiorców ich usług.

Rozwijając społecznościowe relacje z hotelami, gośćmi i sympatykami marki, "Złoty Standard" podjął współpracę z agencją Social Media London Style (SMLS dołączył także do grona patronów merytorycznych programu). Pierwszym efektem współpracy programu z agencją będzie opublikowanie przekrojowego raportu na temat miejsca mediów społecznościowych w praktyce komunikacyjnej obiektów hotelarskich. Raport ukaże się jeszcze we wrześniu i będzie pierwszym tego typu opracowaniem dotyczącym branży turystyczno-hotelarskiej.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *