Turyści chcą informacji o Krakowie

Kraków przeznaczył w tym roku na promocję 4 mln zł, czyli mniej niż nie tylko mająca tę samą liczbę mieszkańców Łódź (17 mln zł na promocję), ale i dwa razy mniejszy Szczecin (9 mln). Jednak, o ile o wiele lepiej wypromowany, niż oba wspomniane miasta, Kraków nie musi już wydawać zbyt dużo na czystą promocję, to powinien zdecydowanie zwiększyć wydatki na ulotki, mapy, informatory których często turystom brakuje.
W ich opinii zbyt mało jest również punktów informacji turystycznej.



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *