PromujNoclegi.pl – efektywna reklama hotelu w Google

PromujNoclegi.pl to nowa usługa łącząca w sobie zaletę pozycjonowania w wyszukiwarce Google i Public Relations w Internecie.

Zakładając stronę internetową hotelu, mamy na celu przyciągniecie do niej jak największej ilości klientów, aby to zrobić trzeba reklamować się lepiej niż konkurencja - a zrobić to można, zajmując wyższe pozycje w Google.

Jak pozycjonować stronę hotelu, a zarazem zadbać o Public Relations?

Oficjalny blog Google dla webmasterów zawiera informacje, że „linkowanie do i linki z tematycznie związanych stron są doceniane przez Google i bez wątpienia będą pozytywnie wpływać na pozycje w indeksie.. „, dlatego też pozyskanie wielu linków z wartościowych turystycznych blogów, serwisów noclegowych i portali społecznościowych, które prowadzą do strony obiektu noclegowego jest kluczowym elementem długoterminowej i skutecznej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek. PromujNoclegi.pl dzięki swoim działaniom pomaga pozyskać wartościowe odnośnik z blogów, portali noclegowych oraz społecznościowych, a zarazem przyciągnąć kwalifikowany ruch z tych serwisów. Jest to unikalna oferta na rynku dostosowana specjalnie na potrzeby obiektów noclegowych.

Dlaczego warto pozycjonować stronę hotelu?

Korzyści są oczywiste – więcej osób szukających noclegu na stronie internetowej hotelu to potencjalnie więcej klientów i większy zysk. On Board PR i PBS DGA przeprowadziły badania, które wykazały, że aż 49% Polaków, którzy szukają hotelu, wykorzystuje do tego celu Internet, a procent ten rośnie do 60% w przypadku Polaków posiadających wyższe wykształcenie. Raport Google Polska, przedstawia podobne dane, które wykazały, że w 2007 roku 92% badanych zadeklarowało wykorzystanie wyszukiwarki internetowej w procesie poszukiwania informacji na temat produktów turystycznych (zaobserwowano wzrost o 10 punktów procentowych w porównaniu z rokiem poprzednim). Jeden z najnowszych raportów opublikowanych przez Google (ZMOT), wykazuje że szybko rośnie liczba stron, na których poszukamy informacji o usługach i produktach. Internauci odwiedzali średnio 5,3 stron przed dokonaniem zakupu 2010 roku, a rok później liczba ta urosła do 10,4 stron. Wnioski które można wyciągnąć z wyników badań są następujące: Internet zmienił sposób w jaki podejmujemy decyzję o zakupie. Internauci korzystają z Internetu planując wakacje, a przed wyborem hotelu chcą wiedzieć o nim jak najwięcej informacji i sprawdzają wiele źródeł informacji na temat hotelu. Warto pozycjonować się jak najwyżej w wyszukiwarce Google i być obecnym na wielu portalach internetowych, a PromujNoclegi.pl pomaga ten cel osiągnąć. Autorem projektu jest WebMotive - firma, której specjalizacją jest marketing w wyszukiwarkach internetowych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “PromujNoclegi.pl – efektywna reklama hotelu w Google

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *