Kryptonim Biała Lilia



Z początkiem czerwca rozpoczęła się w warszawskiej dzielnicy Śródmieście Kampania Społeczna "Biała Lilia", której celem jest poprawa standardów higienicznych w zakładach gastronomicznych.

Program certyfikacji punktów gastronomicznych znakiem "Białej Lilii" ma motywować do podnoszenia standardów higienicznych, a przez to jakości produktów oferowanych klientom. Restauracje, które przejdą pozytywnie audyt prowadzony przez przeszkolonych audytorów otrzymają certyfikat potwierdzający gwarancję bezpiecznego korzystania z usług danego obiektu. Inicjatorem kampanii, która prowadzona jest m.in. pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, jest firma JohnsonDiversey. Partnerem medialnym Białej Lilii jest "Hotelarz". 

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *