Ladą do gościa

Autor: Sławomir Modrzejewski

Wchodząc do hotelu gość od razu musi wiedzieć, że dobrze trafił, bo to właśnie tu będzie się czuł komfortowo i otrzyma usługę na najwyższym poziomie profesjonalizmu. Jak wywrzeć to pierwsze wrażenie? Logika podpowiada – przez odpowiednią aranżację recepcji, w której głównym elementem jest lada, „łącząca” gościa z personelem.


Wybór lad recepcyjnych jest ogromny, a ostateczna decyzja o jej wyborze zależy od pomysłu jakie ma się na swój hotel. Jak wybrać najbardziej odpowiednią do swojego obiektu? Wszystko zależy od standardu hotelu, jego designu, rodzaju gości, którzy najczęściej korzystają z noclegów, a także od efektu, jaki chcemy osiągnąć. Podstawą jest odpowiedź, czy urządzamy nasz hotel tradycyjnie, czy stawiamy na nowoczesność?

 

Zasady urządzania recepcji

Przede wszystkim trzeba pamiętać, że lada jest częścią większej całości, jaką stanowi aranżacja wnętrz hotelu i nie powinna od niej odbiegać stylem. Wielka kolorowa lada nie będzie się dobrze komponowała w górskim pensjonacie, ale możemy ją wybrać do miejskiego hotelu przyjmującego gości z różnych stron świata. Jeśli pokoje wyposażamy w klasyczne meble, dobrze gdy recepcja wykonana jest z drewna i utrzymana

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *