Franczyza wkroczy do hoteli

Polski rynek hotelowy stoi u progu gigantycznego przyspieszenia inwestycyjnego przed EURO 2012. Eksperci szacują, że w naszym kraju brakuje na tę imprezę ponad 100 tys. pokoi - informuje Dziennik. Według najnowszego raportu o franczyzie hotelarskiej opracowanego przez Akademię Rozwoju Systemów Sieciowych lukę tę wypełnią nie tylko duże sieci,
ale także małe hotele franczyzowe. Wejście do Polski przygotowują przede wszystkim amerykańskie spółki
hotelowe specjalizujące się w tej formie rozwoju sieci, takie jak Wyndham Group
i Best Western

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *