Cztery hotele pomyślnie przeszły audyt Best Western

Zgodnie z zapowiedziami w pierwszym tygodniu października do największej rodziny hotelowej dołączyły cztery kolejne obiekty. Tym samym sieć Best Western oddała do dyspozycji gości 188 dodatkowych pokoi, spełniających najwyższe międzynarodowe standardy.

W przeciągu zaledwie 5 dni pod marką Best Western zaczęły funkcjonować cztery kolejne hotele. Aby dołączyć do sieci musiały przejść assessment center, jedną z najbardziej szczegółowych metod kontroli standardów w obiektach noclegowych.

Nowo otwarte obiekty BEST WESTERN Plus Arkon Park, BEST WESTERN Bonum oraz BEST WESTERN Villa Aqua zlokalizowane są w Trójmieście. Operatorem hoteli jest Grupa Dobry Hotel, firma zrzeszająca obiekty hotelarsko-gastronomiczne oraz oferująca usługi konsultingowe. Czwartym hotelem, jaki dołączył do sieci w ubiegłym tygodniu jest BEST WESTERN Plus Pałac Alexandrów położony w zielonym otoczeniu Dolnośląskiego Parku Krajobrazowego Doliny Bystrzycy w podwrocławskim Samotworze.

Po raz pierwszy od początku istnienia Best Western w Polsce udało się przyłączyć aż cztery nowe obiekty w jednym czasie. Myślę, że jest to nie tylko ewenement na polskim, ale także europejskim rynku hotelarskim, w szczególności, że aż trzy z nich zlokalizowane są w jednym regionie - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę. Współpraca z dużymi podmiotami takimi jak Grupa Dobry Hotel to dla nas potwierdzenie, że jesteśmy solidnym partnerem dla kluczowych podmiotów na rynku- dodaje.

Po zakończeniu prac renowacyjno-budowlanych BEST WESTERN Pałac Alexandrów został zakwalifikowany jako obiekt czterogwiazdkowy. Razem z BEST WESTERN Plus Arkon Park są pierwszymi polskimi hotelami działającymi pod szyldem Best Western Plus. Marka Best Western Plus to hotele funkcjonujące w segmencie pomiędzy standardem Best Western a marką Premier.

Do Best Western należy obecnie 16 hoteli. Pierwotnie plan rozwoju zakładał przyłączenie 8 nowych obiektów do końca 2012 r. Już teraz jednak wiadomo, że sieć powinna zamknąć bieżący rok z minimum 10 nowymi obiektami, które będą działać pod wszystkimi markami sieci - Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier.

Dynamiczny rozwój Best Western na polskim rynku inwestycji hotelarskich niewątpliwie wspomaga proces profesjonalizacji całej branży. Świadczy to nie tylko o dobrej kondycji tego sektora, ale również o jego atrakcyjności dla zagranicznych partnerów - podsumowuje Janusz Mitulski z firmy doradczej Horwath HTL.

 

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *